Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z oponami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W mojej niuni zaczęło "lizać" na przodzie opony... dokładnie od strony wewnętrznej (ok. 2cm). Mechanik znalazł delikatne luzy na wahaczach. Wymieniłem cały komplet 8 szt. plus łączniki stabilizatora. Ustawiono mi zbieżność. (byłem już w 3 najlepszych w mieście zakładach) Ze względu na obniżone zawieszenie, przednie koła stoją lekko w negatywie. Koło lewe 1,30 stopnia a koło prawe 1,18 stopnia. Każdy warsztat tłumaczy, że przy obniżeniu nie da się tego uniknąć. Na tym zawiasie jeżdżę prawie 4 lata i od ponad pół roku mam problem. Dodam, że zawias EIBACH Pro System -30mm. W ubiegłym roku zamontowałem stabilizator RS4... czy problem mógł się pojawić właśnie przez ten stabilizator? Gdzie szukać przyczyny. "Liże" zarówno 18stki jak i 17stki (zimówki)

Doradzicie coś ????

POMOCY

Opublikowano

To by wskazywało na rozbieżność, koła przodem sa za bardzo odchylone od siebie.\ /

Tapatalk 4.

Opublikowano

tylko nie da się tego w żaden sposób wyregulować

---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ----------

koła stoją delikatnie w taki sposób / \

Opublikowano

Ja o zbieżność a ty o kącie. I owszem kąta nie ustawisz ale zbieżność tak.

Tapatalk 4.

Opublikowano

Dziwne to nie mcperson że jak obniżasz to się kładzie.Albo miała dzwon z czołgiem albo te nowe wachacze nie halo. Jakiej firmy. Ja bym troszkę bardziej na plus zbieznoscia poszedł.

http://a4-klub.pl/showthread.php?t=287867

Tapatalk 4.

Opublikowano

auto w 100% bezwypadkowe... wahacze oryginał LEMFORDER... ok kolegi z forum...poza tym zaczeło "lizac" opony na starych wahaczach.

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

tak mysle, czy pomoże coś zabranie stabilizatora od RS4 i założenie oryginalnego ;/

Opublikowano

Nie. Nic to nie da bo nie ma wpływu na kąty.

Tapatalk 4.

Opublikowano

nie wiem co robic... zbieżność mieści się w tolerancji więc dlaczego ją zmieniać ;/

Opublikowano

Bo kąta się nie da.

Jak masz koła tak /\ to sciera od zewnętrznej,

Jak zrobisz tak \/ to od wewnętrznej.

Tapatalk 4.

Opublikowano

ja mam optycznie koła tak /\ i ściera mi od wewnętrznej strony

Opublikowano

Nie bo mowisz o kącie dalej a ja o zbieznosci a ty ja masz /\

Teraz to jaja wyszly i nie wiem jak Ci wytłumaczyć ze ty na koła patrzysz od przodu lub tylu a ja z góry.

Tapatalk 4.

Opublikowano

rozumiem... czyli kąt pochylenie mam tak /\ (patrząc z góry) a zbieżność mam minimalnie na plusie czyli jedne koło w prawo a drugie delikatnie w lewo ... dobrze już rozumiem?

Opublikowano

Przeczytaj ze zrozumieniem link który dałem wyżej.

Tapatalk 4.

Opublikowano

wszystko rozumiem... więc proponujesz ustawić zbieżność przednich kół bardziej do wewnątrz ...

Opublikowano

Dokładnie ale delikatnie.

Chyba jakiś meczyk jest bo nikogo nie ma. Potem może jeszcze coś inni wymyślą.

Tapatalk 4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...