rafalek0415 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 witam mam taki problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic auto na zimnym silniku odpala i gasnie albo wcale nie załapie na ciepłym sieniku nie ma tego problemu teraz odpalam rano samochod na biegu to załapie jakos dodam ze po podłaczeniu pod kompa były błedy czujnik połozenia wału (wymieniłem i bład znikł)czujnik połozenia wałka rozrzadu (wymieniłem ale bład dalej sie pojawia jak nie uda sie go odpalic na ciepłym silniku ten bład nie wyskakuje )prosze o pomoc
sasza Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Może masz rozjechany kąt synchronizacji wtrysku? 4 grupa i o ile pamietam chyba 4 pozycja w vagu, czym blizej 0.0 tym lepiej.
rafalek0415 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 kolego a jak to sprawdzic bo jestem zielony poniewaz mam dopiero drugi dzien vcds i nie bardzo wiem jak to ustawic mozesz jakos mnie naprowadzic
sasza Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC - pod pełnym obciążeniem przy 2900-3100obr : 20-23* BTDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej