Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o analize logow 1.8tq bfb


elmo814

Rekomendowane odpowiedzi

ponizej logi , prosze o analize , bo auto taki mi sie wydaje ozywa w okolocach 2700obr/min

1 przed uszczelnieniem VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2 po uszczelnieniu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obu logach turbina wstaje bardzo wolno, sprawdz dv bo wydaje się ze jest uszkodzona, w tym drugim logu gaz był w podłodze do końca? bo pod koniec spada ciśnienie zadane, zrób reszte logów 020 033 118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto logi bo ja je robiłem auto Michała

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Podejrzewałem DV ale on jest raczej sprawny, nawet go wypiąłem i zaślepiłem otwór w rurze za turbiną.

Nadal bez zmian.

Szczelność sprawdzana kompresorem nic nie ucieka

Moim zdaniem turbina, bo auto na poprzedniej (nieszczelnej) szło lepiej

oto stary log:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie

Michał mówił że coś tam przy WG było spawane.

Katalizatora nie ma, ale gwizdu turbiny też nie ma, a raczej powinien być.

U mnie w kabinie wyraźnie słychać (środek kata usunięty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co odpowiecie, odkąd wstawiłem DP też nie słyszę w kabinie gwizdu turbiny a prędzej gwizdała jak Janek na Szarika, mimo wszystko na logach u mnie ok, Tobie pompuje do 0.7 bara? Mi 0.5 i spada do 0.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok od kata wiadomo.

DP pomyliło mi się z rurą ssącą.

Swoją drogą trochę ciężko tam zajżeć chyba że lusterkiem

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna wsadzić łapke i sprawdzić czy klapka nie lata przy zamkniętej gruszce, albo jeszcze bez rozbierania niczego poluzowac jak się uda regulacje sztangi i podciągnąć ja żeby później otwierała klapkę, nasadka 10 i można próbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy że klapa jest ok, szczelność również a turbina ospale wstaje.

To wina jest luzów na wirniku czy może za mocno skręcone uszczelnienie w turbinie?

Łopatki mogą sie powyginać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...