elmo814 4 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 ponizej logi , prosze o analize , bo auto taki mi sie wydaje ozywa w okolocach 2700obr/min 1 przed uszczelnieniem VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 2 po uszczelnieniu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 W obu logach turbina wstaje bardzo wolno, sprawdz dv bo wydaje się ze jest uszkodzona, w tym drugim logu gaz był w podłodze do końca? bo pod koniec spada ciśnienie zadane, zrób reszte logów 020 033 118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Logi 033+002, 020+003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 oto logi bo ja je robiłem auto Michała VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Podejrzewałem DV ale on jest raczej sprawny, nawet go wypiąłem i zaślepiłem otwór w rurze za turbiną. Nadal bez zmian. Szczelność sprawdzana kompresorem nic nie ucieka Moim zdaniem turbina, bo auto na poprzedniej (nieszczelnej) szło lepiej oto stary log: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 No na to wychodzi trzeba sprawdzić czy klapka wg nie jest luźna, i jakie luzy na wirniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Właśnie Michał mówił że coś tam przy WG było spawane. Katalizatora nie ma, ale gwizdu turbiny też nie ma, a raczej powinien być. U mnie w kabinie wyraźnie słychać (środek kata usunięty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ciekawe co odpowiecie, odkąd wstawiłem DP też nie słyszę w kabinie gwizdu turbiny a prędzej gwizdała jak Janek na Szarika, mimo wszystko na logach u mnie ok, Tobie pompuje do 0.7 bara? Mi 0.5 i spada do 0.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 zdejmijcie DP i sprawdzie czy klapka nie jest luzna jak bedzie luzna to wyregulujcie gruche i turbo zacznie normalnie wstawac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jak od strony DP można sprawdzić klapkę? Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Odkręc kata i bedzie dostęp do klapki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Ok od kata wiadomo. DP pomyliło mi się z rurą ssącą. Swoją drogą trochę ciężko tam zajżeć chyba że lusterkiem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Mozna wsadzić łapke i sprawdzić czy klapka nie lata przy zamkniętej gruszce, albo jeszcze bez rozbierania niczego poluzowac jak się uda regulacje sztangi i podciągnąć ja żeby później otwierała klapkę, nasadka 10 i można próbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Załóżmy że klapa jest ok, szczelność również a turbina ospale wstaje. To wina jest luzów na wirniku czy może za mocno skręcone uszczelnienie w turbinie? Łopatki mogą sie powyginać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się