Marko42 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Witam. Panowie moja Adela chyba mnie wykończy. Ostatnio wymieniłem pompę wspomagania,magiel,drążki i 1000 poszedł. Ale to nie koniec. O co kaman. Mianowicie. Zaglądam na bagnecik oleju a tam malutko - zechlała I tu właśnie mam dylemat. Podobny problem miałem w Golfie - problem rozwiązany po remoncie głowicy. Pytanie - czy remontować głowicę ( jaki ewentualnie koszt ) ewentualnie kupić jakąś inną ( kolega Łsy44 ma na sprzedaż od AVV -nie wiem czy będzie pasowała, czy poszukać i wymienić motor ( wydaje mi się że będzie mniejszy koszt - mam na myśli kupić słupek razem z głowicą - graty mam swoje rozrząd nowy. Doradźcie co robić?
jacek70 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Przede wszystkim udaj się do solidnego fachowca niech sprawdzi i czy potwierdzi twoją diagnozę.Potem się okaże.
Marko42 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Przede wszystkim udaj się do solidnego fachowca niech sprawdzi i czy potwierdzi twoją diagnozę.Potem się okaże. tak tylko gdzieś ten olej poszedł wycieków nie ma, płynu nie ubywa, silnik normalnie moc ma, zbiera się normalnie a oleju ubywa a mechaniory wiadomo będą chcieli zaraz naciągnąć na nie wiadomo na co dlatego wolę popytać tutaj - co prawda takie jakby wróżenie z fusów
wesz82 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Przede wszystkim udaj się do solidnego fachowca niech sprawdzi i czy potwierdzi twoją diagnozę.Potem się okaże. tak tylko gdzieś ten olej poszedł wycieków nie ma, płynu nie ubywa, silnik normalnie moc ma, zbiera się normalnie a oleju ubywa a mechaniory wiadomo będą chcieli zaraz naciągnąć na nie wiadomo na co dlatego wolę popytać tutaj - co prawda takie jakby wróżenie z fusów Nie ma bata albo puszcza góra albo dół musisz zdiagnozować co padło.Jak dawno zaglądałeś w bagnet??? Acha jak bierze olej to i z czasem kat się zapcha.
Marko42 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Przede wszystkim udaj się do solidnego fachowca niech sprawdzi i czy potwierdzi twoją diagnozę.Potem się okaże. tak tylko gdzieś ten olej poszedł wycieków nie ma, płynu nie ubywa, silnik normalnie moc ma, zbiera się normalnie a oleju ubywa a mechaniory wiadomo będą chcieli zaraz naciągnąć na nie wiadomo na co dlatego wolę popytać tutaj - co prawda takie jakby wróżenie z fusów Nie ma bata albo puszcza góra albo dół musisz zdiagnozować co padło.Jak dawno zaglądałeś w bagnet??? Acha jak bierze olej to i z czasem kat się zapcha. kata nie mam wycięty przejechałem jakieś 2500km i wychodzi mi że zechlał okło litra a to normalne nie jest wogóle jaką mają te silniki normę brania oleju?
rafal9119 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 to troche duzo mi przy przebiegu 320 tys na 12 tys km opierdzielil litra
Marko42 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 to troche duzo mi przy przebiegu 320 tys na 12 tys km opierdzielil litra właśnie jakąś tam normę brania oleju mają z tego względu obstawiam głowicę do remontu tylko czy przypadkiem bardziej opłacalne będzie wymiana silnika
rafal9119 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 a jak kupisz znow jakies gowno i trzeba bedzie remont robic
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 a jak kupisz znow jakies gowno i trzeba bedzie remont robic liczę na ludzi z forum że ktoś w razie czego będzie miał coś dobrego bo tak to loteria
wesz82 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Jak góra do roboty to ja bym robił jak dół to szukał drugiego silnika na chodzie ewentualnie swap i wrzucił silnik z T:naughty: Na normy spalania oleju nie patrz bo to jakaś porażka jest:facepalm: Nie czujesz spalanego oleju jak np cofasz ????
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Jak góra do roboty to ja bym robił jak dół to szukał drugiego silnika na chodzie ewentualnie swap i wrzucił silnik z T:naughty:Na normy spalania oleju nie patrz bo to jakaś porażka jest:facepalm: Nie czujesz spalanego oleju jak np cofasz ???? 1.8 T a owszem ale koszty z tymi normami to fakt różnie podawane na wymiar oleju nie czuć tylko jak kiedyś jechałem a za mną kolega pomykał to mówł żę jak dodawałem do pieca to zadymił na niebiesko
Długas Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 jak na niebiesko to znaczy że bierze płyn chłodniczy czyli głowica do roboty ja bym nowy silnik kupował
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 jak na niebiesko to znaczy że bierze płyn chłodniczy czyli głowica do roboty ja bym nowy silnik kupował w tym sęk że płynu nie ubywa ani grama no chyba że jakieś ilości niezauważalne znalazłem na allegro ale sam słupek po przebiegu 210000 od angola głowicę sprzedał jakiś miesiąc temu
jacek70 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Zmierz kompresje może u Ciebie poleciały pierścienie i olej pali razem z paliwem.
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Zmierz kompresje może u Ciebie poleciały pierścienie i olej pali razem z paliwem. jeżeli by tak było po czym jest to poznać?
wesz82 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 jak na niebiesko to znaczy że bierze płyn chłodniczy czyli głowica do roboty ja bym nowy silnik kupował Skąd kolega ma taką informację?????? Zmierz ciśnienie potem znów zmierz z próbą olejową żebyś wiedział co puszcza. Jak góra to wymień uszczelniacze zaworowe i niech dopasują je do gniazd,sprawdzą głowicę ewent ją lizną,nowe uszczelki itp i po kłopocie:wink:t Jak masz zmieniać silnik i nie masz lpg-ka to wstawiaj 1.8T i tak wiekszość ludzi z czasem robi taki swap...
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 jak na niebiesko to znaczy że bierze płyn chłodniczy czyli głowica do roboty ja bym nowy silnik kupował Skąd kolega ma taką informację?????? Zmierz ciśnienie potem znów zmierz z próbą olejową żebyś wiedział co puszcza. Jak góra to wymień uszczelniacze zaworowe i niech dopasują je do gniazd,sprawdzą głowicę ewent ją lizną,nowe uszczelki itp i po kłopocie:wink:t Jak masz zmieniać silnik i nie masz lpg-ka to wstawiaj 1.8T i tak wiekszość ludzi z czasem robi taki swap... postaram się jutro podjechać gdzieś do jakiegoś " speca" od pomiaru ciśnienia może po tym będzie wiadomo coś więcej gazu nie mam i nie planuję zakładania a swap na 1.8 T- za drogi koszt
wesz82 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Ok ale jak dla mnie skoro miałbyś wymieniać silnik to lepiej już dorzucić skrzynie i mieć lepszy motor,ale wiadomo są to większe koszta. Jak zmierzysz ciśnienie wrzuć pomiary tutaj.
Marko42 Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 więc panowie byłem na pomiarze ciśnienia i wygląda następująco 1 - 14.0 2 - 13.5 3 - 13.5 4 - 14.0 sugestie ? wg mnie dół jest spoko obstawiam na głowicę a konkretnie na uszczelniacze zaworowe ale niech wypowiedzą się bardziej obeznani w temacie aha i jeszcze jedna sprawa kolega Łysy44 ma na sprzedaż głowicę ale od AVV mógłby się ktoś dokładnie wypowiedzieć czy będzie pasowała do ADR -a bo nie mamy całkowitej pewności
wesz82 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Różnicy wielkiej nie ma miedzy cylindrami. Gdzie próba olejowa???? Poszukaj ile ma ciśnienia fabrycznego i będziesz wiedział,ale ja też stawiam na uszczelniacze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się