arturoi 0 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Witam; Mam taki dziwny problem. Podczas przyspieszania w granicach 2300 - 2800 obr/min słychać dziwny dźwięk. Coś jak by wpadało w jakiś rezonans? Jakieś "blaszki"? Wydaje mi się, iż jest to z prawej strony siedząc za kierownicą. Wiem, że można sprawdzić turbinę ale to bym chciał zrobić na samym końcu. Turbinę regenerowałem 10000km temu - chociaż wiem, że to nie wyznacznik, może się już popsuła. Dodam jeszcze, iż turbina ciągnie od samego początku do końca bez żadnych dziur. Co jeszcze można sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahus13 1 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 witam jam mam pytanie:podczas przyspieszania gdy załacza sie turbina slycha lekki świst czy to narmalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Czy to metaliczny dźwięk czy raczej stłumiony? Drgania mogą być spowodowane padającym przegubem wewnętrznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoi 0 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 1. Tak słychać delikatny świst -jak wcisnę pedał gazu mocniej lub do samego końca. Ale to jest od kiedy turbina zaczyna ciągnąć do samego końca. 2. Czy to metaliczny dźwięk czy raczej stłumiony? Właśnie metaliczny. Co do przegubów to sprawdzę... dzięki za radę. Ale to nie jest charakterystyczny dźwięk który występuje podczas zużycia tego elementu - wiem jak on brzmi. Dzisiaj przejechałem autem 600km, ale ten cholerny dźwięk występował. Jeszcze zauważyłem ważny aspekt po dzisiejszym wypadzie, iż dźwięk staje się bardziej wyraźny jak ujmuje już gazu do zmiany biegu na wyższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 To możesz mieć nieszczelności i uciekające powietrze powoduje ten pisk lub też duzy luz poprzeczny wirnika turbiny przez co wirnik ociera o scianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoi 0 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dobra zobaczę u mechanika w przyszłym tygodniu i dam znać co i jak. Na razie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahus13 1 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 czyli słaby świst to nie jest normalne??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartazi 0 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 To możesz mieć nieszczelności i uciekające powietrze powoduje ten pisk lub też duzy luz poprzeczny wirnika turbiny przez co wirnik ociera o scianki. U mnie przy nieszczelności podczas przyspieszania było słychać szum uciekającego powietrza, nie przypominało to metalicznego dźwięku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 A słychać to najbardziej na biegach 1 i 2? U mnie pojawia się coś podobnego tylko w zakresach 1800-2200 i doszedłem że jest to odgłos napinacza łańcuszka i dźwięk pojawia się w momencie zmiany fazy rozrządu. Jestem w trakcie poszukiwania oryginalnego napinacza w dobrej cenie. Najprościej to sprawdzić podpinając Vaga i podglądając kanały 91 i 93, pojeździć jeśli dogłos pojawia się w momencie przestawiania faz to masz sprawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fritz 0 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 A co jeśli tak jak pisze radko123 został podmieniony napinacz i dalej jest to samo??? Ja tak mam... i nie mogę się z tym uporać... podmieniane już były 2 napinacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 A co jeśli tak jak pisze radko123 został podmieniony napinacz i dalej jest to samo??? Ja tak mam... i nie mogę się z tym uporać... podmieniane już były 2 napinacze... Czy było sprawdzane ciśnie oleju? Wymieniany był również łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.gsm 0 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 U mnie słychać podobny świst opisywany w tym wątku....ciśnienie oleju sprawdzałem...i również nie namierzyłem przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KkLuki 0 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 odświeżę temat mam taki sam problem gdy odpuszczam pedał gazu czy ktoś doszedł do tego co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się