Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przekręcony rozrząd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SotoM nikt przecież nie pisze o wymianie wałków, a zawory są na bank krzywe. Mi zerwało napinacz przy 70kmh i z tego 14 popychaczy było uwalonych, więc jak miałbym dać 2K za nowe popychacze, do tego zawory, sprawdzenie głowicy, uszczelkę, śruby, nie wiadomo jak panewki na wale to z 3,5K nie moje. Dlatego lepiej było kupić kpl silnik za 4K z przebiegiem 80tyś i przerzucić słupek. Stary silnik poszedł na części za 1K blok, 2K PD i ponad 1K reszta gratów, została mi jeszcze goła głowica i trochę drobiazgów za 1K. Więc z doświadczenia wiem że taka naprawa jest nie opłacalna, a to co złożyli w fabryce z reguły dłużej wytrzymuje :whistling:

Opublikowano

Racja tylko w tym wszystkim jedno jest ważne, trzeba wiedzieć w jakim stanie jest dawca a z tym jest różnie.

Mając dwa zawsze da się coś poskładać.

Opublikowano (edytowane)

ok

Edytowane przez piogorski
Opublikowano

U mnie dół dostał dwa razy i wszystko było OK, teraz jeździ u kogoś innego, bo kupiłem nowy silnik po takiej przygodzie.

Remont głowicy to 1,5-2K musisz liczyć + nowa uszczelka, śruby. Ja bym kupił inny słupek za 2-2,5K np z mitsubishi o mniejszym przebiegu. Za stare części dostaniesz 1-1,5K. Nie wiem jaki masz przebieg, jak dotychczas pracował silnik, czy brał olej jak tak to ile itd. Przelicz to sobie dobrze.

Opublikowano

Przebieg ma 214k olej z 200gram na 10k teraz jak patrzyłem na tłoki to maja lekki luz, więc przydało by się pierścionki wymienić.

Ale tak się zastanawiam czy warto tam zaglądać i zmieniać panewki i sprawdzić korby, czy są OK

Zobaczę jutro ile wycenią mi naprawę głowicy w jakim jest stanie i zadecyduję, ale gołego słupka się nie znajdzie za 2,5k trzeba liczyć 4k spokojnie,

Chyba żę masz jakiś namiar na silniki lub głowicę w dobrej cenie.

Opublikowano
Przebieg ma 214k olej z 200gram na 10k teraz jak patrzyłem na tłoki to maja lekki luz, więc przydało by się pierścionki wymienić.

Ale tak się zastanawiam czy warto tam zaglądać i zmieniać panewki i sprawdzić korby, czy są OK

Zobaczę jutro ile wycenią mi naprawę głowicy w jakim jest stanie i zadecyduję, ale gołego słupka się nie znajdzie za 2,5k trzeba liczyć 4k spokojnie,

Chyba żę masz jakiś namiar na silniki lub głowicę w dobrej cenie.

Za 4,5K to kupiłem silnik z osprzętem (bez turbo) z przebiegiem 80tys

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ----------

Silnik mitsubishi outlander grandis 2.0 DID 2008 (3819775216) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

MITSUBISHI GRANDIS 2,0 DID SILNIK PRZEBIEG 68 TYŚ. (3781842630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

SILNIK 2.0 DID MITSUBISHI OUTLANDER GRANDIS BSY (3782420972) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

SILNIK MITSUBISHI GRANDIS 2,0 DID BYL (3834209450) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

SILNIK BLOK BSY 2.0 DID MITSUBISHI OUTLANDER (3832415118) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano

Za 1 dzwigienkę zaworową używkę wołają 50 zł. a podróbka na allegro 75 zł. lub 90 zł. serwis około 190 zł.

za sprawdzenie - planowanie głowicy, uszczelniacze, 1 zawór + prowadnica zapłaciłem 620 zł + 400 zł za dzwigienki na ssącym 8 szt. ( 50 zł/szt. )

robota przy silniku 600 zł. ale sam rozebrałem i składam przód

rozrząd z pompą wody + szpilki, uszczelki, olej + filtry, płyn chłodzący około 1300 zł.

Wczoraj odpaliłem auto i dzisiaj jadę odebrać, tak się przedstawiają koszty

Jadę dzisiaj oddać gościowi dzwigienki z wydechowego to mogę zapytać o silnik bo chyba miał jakiegoś BLB a ja mam BRE

Opublikowano

Ok niby są silniki z mitsubishi 2,0 DID

A jak one pasują do reszty osprzętu silnika itp, czy jest to bliźniaczy silnik.

Co do mojej starej głowicy mam wyrwany gwint od napinacza rolki rozrządu, plan jest taki żeby nagwintować do 10mm ale otwór rolki ma 8mm więc jakąś śrubę trzeba by sztukować, czy jest jakieś inne rozwiązanie.

Opublikowano
Ok niby są silniki z mitsubishi 2,0 DID

A jak one pasują do reszty osprzętu silnika itp, czy jest to bliźniaczy silnik.

Co do mojej starej głowicy mam wyrwany gwint od napinacza rolki rozrządu, plan jest taki żeby nagwintować do 10mm ale otwór rolki ma 8mm więc jakąś śrubę trzeba by sztukować, czy jest jakieś inne rozwiązanie.

Przekładasz sam słupek z głowicą i pompkami jak chcesz. Kolektory, miska, pokrywa zaworów to zostaje z Twojego silnika.

Opublikowano

Dzisiaj kupiłem jednak całą głowicę gotową do założenia, głowica jest z demontażu z rozbitka, znajomy sprzedawca mówił że wszystko OK, ale nie wiem czy nie zaglądnąć i sprawdzić panewki i napewno splanować.

W mojej popodginało wszystkie dzwigienki tak że trafiają tylko w 50% w popychacz wię koszty wzrosły strasznie,

dół wygląda OK nic tam nie widać aby coś się zrobiło, korby, i reszta OK. Ale musze powiedzieć że panewki na wałkach to miałem już ostro zajechane, wymiana - status PILNE.

Opublikowano

Panewniki komplet jakieś 300zł zapłaciłem z glico

Opublikowano

OKi mam już wszystko

Głowica zakupiona i zrobiona na błysk

zakupione uszczelki, śruby, olejje, płyny, filtry, nowy komplet rozrząd, wszystko co się da kupione.

jutro z rana odbieram zamówione panewki wałków rozrządu, i składamy wszystko w całość.

Zobaczymy jak i co z tego bedzie jutro

Teraz tylko muszę swoją starą głowicę zrobić zawory uszczelniacze, prowadnice, splanować i może komuś będzie jeszcze na użytek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...