skazany na audi 0 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Czesc potrzebuje wsad licznika do A4 b5 2000 ahu europa full fis VDO.Stare zegary Jaegera sie wysypaly,chcialbym zalozyc VDO,lecz niestety posiadam licznik z benzyny na wymiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Mam taki do ropniaka , daj maila to Ci prześle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Dzieki.Wsad ok.obroty i predkosc wporzadku.Spalania nie pokazuje-tzn 51 l na 100 jest obecnie.W kanale 60 na instruments cluster po can ustawilem 1024 i dalej nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Kiedyś znalem rozwiązanie na ten problem, napisz w temacie o fis , ktoś pewnie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński 2 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Brak sygnału spalania podpiętego - na bank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 tak by było jesli by zmienial licznik przedliftowy na polift, ale zmienial pol fis na pelny fis wiec tam sygnal spalania jest podpiety od razu , bynajmniej powinien byc w orginale jesli nikt nic nie przerabial w kablach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Licznik stary byl Magneti Marelli 8d0 920 930M full fis.Kombinowalem z kodowaniem 00140 na nowym (tym z benzyny) i wszystko bylo ok -spalanie pokazywal.Tarczka z benzyny do diesla troche jednak nie pasuje:-).Kabel we wtyczce pin 25 jest(zolty).Przekodowac CAN?Da sie w b5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Obstawiam wsad jednak bo skoro przed wgraniem wsadu działał , ale juz nie jednemu go wysyłałem i wgrywal i działało, poszukam Ci innego wsadu , wysłałem Ci dwa o ile pamiętam w tym mailu , jeszcze popatrzę co mam w zasobach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Drugi wsad calkowicie nie fajny.Sprawdzalem jak podeslales.Zastanawiam sie,ze reszta po CAN dziala (olej,radio przeglad,plyn do spryskiwaczy sic;-) dzieki za cierpliwosc kolego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Totalny brak czasu i nie ogarnalem gdzie to mam, w sobotę wieczór postaram się podesłać coś ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ---------- Olej leci cyfrowo, plyn do spryskiwaczy zwykle zwarcie do masy, radio po can lata tylko Concert II z a6 lub Symphony II z b6 , a przed wgraniem wsadu działało spalanie normalnie na angolskim wsadzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Na angolskim spalania na poczatku nie bylo.W instruments-17 na kanale 60 bylo 0.Po zapodaniu 1024 spalanie sie pokazalo.Radio Concert wyswietla na FIS-ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 To teraz daj na 1025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 To teraz daj na 1025 wczesniej dalem1025,tyle ze na kodowaniu 00040.Nie dzialalo.Po 00140 poszlo.Dziekuje za pomoc kolego bediks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Czyli przy kodowaniu 00140 i 1025 dopiero zagrało ? Muszę zapamiętać na przyszłość , adres do wysyłki piwa na pw:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Dawaj adres na pw.http://a4-klub.pl/images/icons/icon7.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 A podaj numer licznika angola do którego wrzucales wsad , koncowka 980 J lub JX ? Temperatura oleju bangla normalnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 980 J.Poziom oleju czasem niski..podobno..Pracuje nad tym.Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki nie wraca zolte powiadomienie na jakies kilka dni.Dzisiaj zdjalem+ kleme i poczekam;-).Ponoc trzeba sie zadlegic w wsad po hex-ie ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- Podobno nie w kazdym b5 czujnik oleju jest w misce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 W twoim jest napewno, ale jako żółty komunikat ? Oil sensor czy oil min ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skazany na audi 0 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Oil min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ogólnie niedopasowanie wsadu do licznika , szlak Oil min pojawia się co 100 km , gasi się poprzez otwarcie maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się