Skocz do zawartości

skazany na audi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skazany na audi

Osiągnięcia skazany na audi

0

Reputacja

  1. 980 J.Poziom oleju czasem niski..podobno..Pracuje nad tym.Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki nie wraca zolte powiadomienie na jakies kilka dni.Dzisiaj zdjalem+ kleme i poczekam;-).Ponoc trzeba sie zadlegic w wsad po hex-ie ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- Podobno nie w kazdym b5 czujnik oleju jest w misce
  2. Dawaj adres na pw.http://a4-klub.pl/images/icons/icon7.png
  3. Wywalilem 1.6 tys na Lema (nie tureckiego) i na razie mam spokoj.Wymiana w listopadzie zeszlego roku.
  4. kup na allegro licznik VDO.Ostatnio tez borykalem sie z moim Magneti Marelli.Zle wskazania paliwa,walniety obrotomierz...Po wymianie na anglika i benzyne! i odpowiednim przekodowaniu (pomoc kolegow z naszego forum) wszystko dziala.
  5. wczesniej dalem1025,tyle ze na kodowaniu 00040.Nie dzialalo.Po 00140 poszlo.Dziekuje za pomoc kolego bediks
  6. Na angolskim spalania na poczatku nie bylo.W instruments-17 na kanale 60 bylo 0.Po zapodaniu 1024 spalanie sie pokazalo.Radio Concert wyswietla na FIS-ie.
  7. Drugi wsad calkowicie nie fajny.Sprawdzalem jak podeslales.Zastanawiam sie,ze reszta po CAN dziala (olej,radio przeglad,plyn do spryskiwaczy sic;-) dzieki za cierpliwosc kolego.
  8. Licznik stary byl Magneti Marelli 8d0 920 930M full fis.Kombinowalem z kodowaniem 00140 na nowym (tym z benzyny) i wszystko bylo ok -spalanie pokazywal.Tarczka z benzyny do diesla troche jednak nie pasuje:-).Kabel we wtyczce pin 25 jest(zolty).Przekodowac CAN?Da sie w b5?
  9. Dzieki.Wsad ok.obroty i predkosc wporzadku.Spalania nie pokazuje-tzn 51 l na 100 jest obecnie.W kanale 60 na instruments cluster po can ustawilem 1024 i dalej nic
  10. Czesc potrzebuje wsad licznika do A4 b5 2000 ahu europa full fis VDO.Stare zegary Jaegera sie wysypaly,chcialbym zalozyc VDO,lecz niestety posiadam licznik z benzyny na wymiane.
  11. Jaki roczny koszt utrzymania,dowiem sie w sierpniu;-).Na dzień dzisiejszy(nie licząc paliwa,ubezpieczeń): Sprężyny cieniaski Hart na tył-240 Amorki cieniaski Hart na tył-250 Przegub zewnętrzny prawy Lobro-150 Dmuchawa nawiewu (chińska podróba)-125 Nie jest żle:-).Niunia sprawna chociaż.Bardziej denerwujące ceny paliwa..I te zasrane oc. Reasumując można jeżdzić bele czym,ale Audi to niezbyt droga radość z jazdy
  12. stara dobra klasyka-jvc kd-sh707.podświetlanie klawiszy prawie taki sam odcień czerwieni jak reszta kontrolek .A i ten dzwiek bez zbędnych pseudo basowych łomotań.. MOS-FET na końcówce mocy wystarczający ,Ale podatny na rozbudowe :>[br]Dopisany: 27 Luty 2009, 21:53_________________________________________________A zresztą jutro wrzucę fotkę,brzmienia nie da się;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...