Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa nie podaje paliwa


top

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem.

A więc,

wszystko było dobrze do momentu, że raz mi zdechł podczas jazdy, ale odpaliłem i jakiś czas był spokój. Po upływie dwóch tyg z rana nawet nie odpalił. Ku mojemu zaskoczeniu za jakieś 3godz Żona odpaliła bez problemu na dotyk.

W chwili obecnej nie pali na benz. i po szukaniu na forach postanowiłem kupić nową pompkę. Dzisiaj zabrałem się za jej wymianę i nie przyniosło to żądanego skutku. Obie pompy podłączyłem na krótko i są sprawne. Problem polega na tym, że jak sprawdzam napięcie we wtyczce podczas kręcenia to pokazuje jakieś 11,5V natomiast gdy podłącze ją do obojętnie której pompki i zaczynam kręcic miernik pokazuje 0,00V, jak rozepnę i zmirzę wtyczkę to prąd jest.

Zastanawiają mnie cztery rzeczy a mianowicie czy to wina jakiegoś przekaźnika, sterownika silnika, sterownika LPG lub IMO?

VAG wykazuje tylko błąd czujnika temp. zew.:facepalm:

Panowie proszę o jakięś podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze winny bedzie przekaznik lub naderwany przewod

z zawodu jestem elektonikiem i dzieje sie czasami tak ze gdzies obluzowuje sie przewod i niby napiecie na nim jest ale kiedy sie cos podlaczy to rezystancja tego felernego polaczenia jest na tyle duza ze dziala jak najzwyklejszy opornik wlaczony w szereg skutkiem czego PRĄD nie NAPIECIE(napiecie nie plynie lecz JEST) jest na tyle maly ze nie pozwala poprawnie funkcjonowac urzadzeniu w tym przypadku silniczka pompki tymbardziej ze pompy paliwowe biora mase PRĄDU nie NAPIECIA...idac dalej podpinajac miernik badamy tylko czy wystepuje napiecie a nie zdolnosc prądowa zasilania bo robi sie to w zupelnie inny sposob...domowym prostym sposobem jest podpiecie popularnego obciazenia np zarowki H4/H7 albo nawet stopu...do dziela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa w AEB uaktywnia sie w momencie krecenia rozrusznikiem, nie wcześniej. Sprawdz cisnienie na listwie. Podepnij VAGa i sprawdz jak nagrzewa sie silnik, moze byc coś z czujnikiem wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Dzięki za naprowadzenie mnie do sedna sprawy:)

Jakieś 1,5h temu podłączyłem tak jak pisałeś żarówkę(H4) no i niestety, albo stety:naughty: nie zaświeciła.

Nastepnie odnalazłem przekaźnik, który jest odpowiedzialny za pompkę no i w jego miejsce wpiąłem sąsiedni, ale jest on mniejszy i nie znam się na tych oznaczeniach:facepalm: w każdym razie ponownie miernik pokazał NAPIECIE bez krecenia rozrusznikiem, ale PRADU juz nie czyli zarowka nie zaswiecila i wyglada na to ze jest to jak pisales wina kabla lub jego polaczenia.

Pogoda zmusila mnie do przerwania poszukiwan:doh:

W sobote z samego rana czeka mnie rozebranie calej tapicerki, wiec czy sie uda czy nie dam znac na czym sie zatrzymalem.

Jeszcze raz dzieki zy podpowiedzi

ps. sorry za pisownie, ale klaw. mi nawalila piszac w tym momencie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie znajduje się w web przekaźnik pompy paliwa bo mam podobny problem kupiłem nowa pompę i wcześniej było wszystko ok dopiero po wymianie pompy długo trzeba kręcić rozrusznikiem żeby zapalił wcześniej palił na dotyk no i przestał palic po założeniu nowej pompy. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...