piotrekgotrek 0 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Temat zakładam raczej ku przestrodze. Otóż, kilka tygodni temu, pewnego pięknego poranka ruszam samochodem, a po jakiś 1-2km przy hamowaniu zaczyna zapalać się czerwona lampka oleju. Oczywiście tematu na szczęście nie zbagatelizowałem i po następnych 200m zatrzymałem się celem sprawdzenia. Na szczęście zgasiłem silnik. Okazało się, że zleciał mi cały olej. O tym dowiedziałem się zresztą, jak dolewałem nowego, bo na bagnecie nie było nawet śladu. Samochód na hol do warsztatu. Finalnie okazało się, że poleciały mi dwa uszczelniacze przy chłodnicy oleju. Generalnie z tego co patrzyli, to już ze starości. Koszt naprawy niewielki (bo nie zatarłem silnika). Ja o takich uszczelniaczach nigdy wcześniej nie słyszałem, a myślę, że warto wiedzieć. Dlatego jeśli ktoś jeździ benzynką, ma nastukane już km i wiek samochodu odpowiedni, to polecam zalecić ich sprawdzenie, albo najlepiej wymianę, przy okazji wymiany oleju. Koszt niewielki, a pozwoli uniknąć problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Standard. Sam to przerabiałem kilka lat temu. Na szczęście u mnie zauważyłem lekki wyciek oleju więc zabrałem się za tą sprawę przed wyniknięciem istotnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 też ywmieniałem w 2 aderach w domu bo już było mokro przy chłodnicce oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 bardzo sluszna wypowiedz i zawsze oby wiecej informacji..coprawda ja mam AJL ale zasada ta sama...plusik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasl 0 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 dzięki bo właśnie szukam gdzie jest wyciek i pewnie to bedzie to zauważyłem krople oleju pod autem, wymieniałem olej i wkoło mokro DZIEKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Można to samemu ogarnąć. Czas to około 45min. Tak to wygląda razem z plastikiem,na niego też trzeba uważać,lubi pękać. USZCZELKA CHŁODNICZKI OLEJU VW AUDI SEAT SKODA ORG (3721450587) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Wszystko zależy od rodzaju chłodniczki ja musiałem użyć tylko takiego rodzaju uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 w benzynie wymienia sie tylko oring za pare zeta w aso tu jest temat mniejwiecej o tym http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b5-adr-wyciekl-caly-olej-silnika-39119/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 W dieslu też można ale oczywiście w ASO nie dostaniesz samej uszczelki:facepalm:Ja kupiłem używkę. Zaś ta( Uszczelka chłodniczki oleju VW Audi Seat Skoda ORI (3754427216) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ) najnormalniej w świecie przycina się bo nie ma tego kapturka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się