Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompresorek centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Ostatnio przestal mi dzialac centralny.Rozebralem pompke i okazalo sie ze grafitowy wirniczecz sie poprostu rozlecial na kawaleczki i tu moje pytanie.Czy jest mozliwosc przelozenia samego wirniczka od innej pompki np.z golfa 3,albo Audi 80? Z gory dziekuje za pomoc i odpowiedzi

Opublikowano

tak jest taka możliwość sam od audi 80 przekladalem , sa o wiele tanszy jak do a4

Opublikowano

No wlasnie o cene sie rozchodzi;)czyli mowisz ze kupuje przekladam i znowu radocha ze wszystko hula...moze bede nudzil ale czy z passata b4 tez podejdzie? Albo jeszcze z jakiegos modelu?wolal bym najpierw obejzec przed zakupem wiec byly by wieksze szanse ze cos sie trafi na jakims szrocie (z allegro nie wiadomo w jakim stanie jest wirniczek).

Opublikowano

miałem a4 b5 avant i rozleciał mi sie wirniczek, i tak, ogólnie w a4 99,było kilka modeli modułu-pompek,i z tego co wiem najgorsze czesto były np. tak jak u mnie w roczniku 99, osobiscie kupiłem pompke z audi a4 95rok model firmy hella , pompki z przed liftowych i poliftowych sa inne ,maj inne wejscia kostek ,ale spokojnie mozna wyjac pompke w całosci nie tylko sam wirniczek bo one sa różne, i przełozyc, wiem ze te z pompki hella sa wytrzymalsze maja jakosciowo lepsze wirniczki, wystarczy wyjac z wnetrza pompke, ułamije sie taki kawałek plastykowego krućca i naciaga wezyk wkłada sie do obudowy i gotowe , wiem ze łatwo mi pisac ale nie ma poparcia zdjeciami, ale mysle ze dojdziesz o co mi chodzi,po zatym nic tam nie trzeba ustawiac,bo czasmi spece mówia ze trzeba cisnienia poustawic ale to pic na wode,

z lewej puszka jaka miałem,a z prawej taka jaka kupiłem hella

pompka.jpg

a tak wyglada kompresorek który zamontowałem hella

poopppp.jpg

Opublikowano

Dzieki za (p)odpowiedz mysle ze sobie jakos poradze...:wink:

---------- Post dopisany 24-10-2013 at 17:29 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 21:55 ----------

No i w koncu sie udalo.przelazylem caly kompresorek ze silniczkiem.udalo sie zalatwic cala pompke ze spalona elektronoka za 0.7 Stock'a:banan:czas pracy okolo 40 mimut,przelutowanie dwoch kabelkow i znow wzsystko tak jak ma byc:a4fan:

Opublikowano

czyli załozyłes kompresorek taki sam jak był. tez dobrze , moze bedzie ok.

Opublikowano

ja mam cała pompkę centralnego na sprzedasz jesli cie interesuje może jeszcze by ci sie model nadał podaj jaki masz to sprawdzę czy byl by taki sam

Opublikowano

a ja zregenerowalem wirniczek klejem super mocnym i hula do tej pory od lata ;d

Opublikowano

i ohandlujesz :kwasny: autko i ktos bedzie plakal bo mu sie akurat rozwali.:grin: i poleca same kurwwwwaaaahujjj:nabijasie:

Opublikowano

Zalozylem caly kompletny kompresorek.wyjalem stary i wlozylem nowy jedynie przelutowalem kabelki.mialem cala identyczna pompke tyle ze byla w niej spalona elektronika (az dziure w plytce zrobilo).tez stary wirnik w pierwszej probie posklejalem ale przy pierwszym uruchomieniu sie rozlecial, wiec pozosa tylko wymiana i jak narazie wszystko hula...:wink:

Opublikowano

Jakaś paranoja z tymi pompkami...Niemcy się nie postarali.

Opublikowano

To tylko grafit:decayed:po mojemu lepszy bylby teflon i wtedy byloby juz na wieki...

Opublikowano

dla tego mówie wam ze najlepsze to te wykonane przez hella, maja wirniki całkiem inne nie z ołówka,jak te VDO-a poszło i mnóstwo po lifcie i przewaznie w kombi jak nie we wszytkich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...