Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje na postoju w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niedawno kupiłem auto i na razie co mi powiedział gość w niezależnym serwisie audi, że spotkał się już wiele razy z tym problemem w róznych modelach audi, ale nie wie w czym może być problem. U mnie jest to niezależne od obrotów. Wkurzające są te wibracje podczas manewrowania na parkingu/w garażu. Przy normalnej jeździe wszystko jest ok.

@Pete: Orientowałeś się może, jaki jest koszt wymiany tego przewodu?

Czy ktoś wykonywał powyższą naprawe i czy rozwiązało to ten problem?

Kolega miał anglika podobny objaw
Opublikowano
Rysunek maz widze z etki, wiec tam bedziesz mial najnowszy numer tej czesci. Nie pamietam dokladnie numetu, ale to bedzie 8R1 xxx xxx R. Potwierdzalem to w ASO, ze jest to najnowszy numer tego weza.

Dobrze rozumiem, że starsze typy węży były felerne i należy wymienić na aktualny typ ( czyli z końcówką DP) i problem zniknie ? Orientujesz sie jaki koszt jest tego węża i czym sie różni od poprzednich typów ?

Opublikowano

Nie wiem czy to rozwiaze ten problem bo jeszcze u siebie tego nie robilem. Wiem, ze cos bylo na rzeczy w audi a4/a5/q5 z lat 2008/2009, ale tez zdaje sie ze nie we wszystkich + to co mial grzes1150 w swoim B5 i wymiana weza mu pomogla.

Nie wiem jaki koszt takiego weza i czym sie rozni od poprzednich.

BTW, u Ciebie etka pokazuje najnowszego węża z koncowka DP?

Opublikowano

Korzystam z ETKI ONLINE i według niej końcówka DP jest aktualna.

Ja na razie zostawiam to bez zmian. Jak się będzie pogarszać to wtedy będę działał. Szkoda mi kasy na eksperymentowanie.

Opublikowano

8R1 422 893 R jest dla 1N1 , 1N3

8k1 422 893 DP pasuje do A5

Opublikowano

Ok, no to wszystko jasne. Swoja droga jak chcecie troche poczytac o tym przypadku, to wpiszcie w google 8K1422893DP. Bedzie kilka watkow w j. Angielskim dotyczacych tego przypadku. Stad czerpalem swoja wiedze na ten temat. Tam ten temat byl kilka razy omawiany, u nas te samochody dopiero 'wchodza do uzytku' wiec relatywnie nie wiele osob o tym pisalo do tej pory.

---------- Post dopisany 08-12-2013 at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2013 at 19:10 ----------

Wymienilem przewod na 8R1 422 893 R i opisywane przeze mnie objawy ustapily.

Watek uwazam za zamkniety.

Opublikowano
Ok, no to wszystko jasne. Swoja droga jak chcecie troche poczytac o tym przypadku, to wpiszcie w google 8K1422893DP. Bedzie kilka watkow w j. Angielskim dotyczacych tego przypadku. Stad czerpalem swoja wiedze na ten temat. Tam ten temat byl kilka razy omawiany, u nas te samochody dopiero 'wchodza do uzytku' wiec relatywnie nie wiele osob o tym pisalo do tej pory.

---------- Post dopisany 08-12-2013 at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2013 at 19:10 ----------

Wymienilem przewod na 8R1 422 893 R i opisywane przeze mnie objawy ustapily.

Watek uwazam za zamkniety.

Jak możesz to napisz jaki koszt takiej wymiany i gdzie wymieniales?

Oprócz zlikwidowania drgañ są jeszcze inne korzyści?

Opublikowano

Waz uzywka z allegro - 150zl. Wymiana nie wiem bo robilem jeszcze pare innych rzeczy i placilem za calosc. Innych korzysci oprocz brakj drgan nie zauwazylem. I tez sie ich nie spodziewalem.

Opublikowano

Hej,

 

Sorry za odgrzewanie starego kotleta, ale juz bardzo dlugo bujam sie z problemem drgan przy niskich obrotach.

Objawy identyczne, czyli na postoju, minimalne wibracje na kierownicy i siedzeniu. Przy mocnym skrecaniu, wibracje na kierownicy sa wieksze.

Przy obrotach > 1300 wszystko ustaje.

 

Mam Seata Exeo, rocznik 2012 i z tego co widze na Etce online mam waz: 8E1 422 893 DF  (https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/seat/ex/664/422500/).

Tutaj byla mowa o koncowce DP, wiec nie wiem czy ten 8R1 422 893 R bedzie pasowal.

Nie wspominajac o tym, ze tego 8R1 422 893 R praktycznie nie ma w sprzedazy (przynajmniej w tym momencie).

 

Czy ktos sie moze orientuje, jak sprawdzic czy jest jakis inna, nowsza wersja tego weza, która by do mnie pasowała?

 

Opublikowano

Ok juz widze ze ten 8R1 422 893 R to w ogole inna seria jest.

Czy jest sposob na to zeby sprawdzic czy ten  8E1 422 893 DF jest najnowszy z serii? 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...