horny devil Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Pany dzisiaj robiłem sobie sprawdzanie błędów VCDS`em. Nie potrafię skasować następującego błędu. Co to może być?? Jeśli od paliwa słaba jakość mieszanki to ostatnio tankowałem 95 na 1-2-3 może być że lipne i dolać mu 98?? Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.lbl Part No: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D06 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 30650E19F038729 2 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent
german81 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 zrób logi z bloku 2 i 7 dynamicznie od 1500-6500. bo naj prawdopodobniej masz problem z przepływka lub z sonda .
horny devil Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 PS. Wiem że temat był poruszany ale nie mam lpg i nic też nie kopałem w silniku ostatnio. Posprawdzam szczelność dolotu itp itd. Zatankuje 95 na innej stacji może coś to da bo w sumie mam niecałe 1/4 baku. ---------- Post dopisany at 15:18 ---------- Poprzedni post napisany at 15:18 ---------- zrób logi z bloku 2 i 7 dynamicznie od 1500-6500. bo naj prawdopodobniej masz problem z przepływka lub z sonda . OK
motor144 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 00561 Posprawdzam szczelność dolotu itp itd.Zatankuje 95 na innej stacji może coś to da bo w sumie mam niecałe 1/4 baku. Może warto jeszcze wyczyścić przepustnicę. Po tych zabiegach koniecznie zrób reset ECU, bo póki jest błąd 00561 to masz go w trybie awaryjnym i może więcej palić. Ten błąd sam raczej sam nie zniknie .
pox Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Błąd pojawia się gdy korekcje długoterminowe sa powyżej +-10% Coraz więcej osób na forum sygnalizuje pojawienie się tego błedu - ja również z tym walczę. Do tej pory podmieniłem przepływkę na sprawna, wyczyściłem przepustnice, upewniłem się czy dolot jest szczelny. Teraz pozostaje jeszcze sprawdzić układ paliwowy, tzn ciśnienie paliwa i wtryski.
dawidoks Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Pytanie z gatunku wyjaśnić niewyjaśnione. Przepływka, sonda wymienione, przepustnica wyczyszczona. Tak jak pox pisze mi też zostało ciśnienie paliwa i wtryski. Korekcje mam na ponad 11% jak nie więcej. Ciekawe z jakiego to faktu wynika.
horny devil Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Ja ostatnio zrobiłem trasę ok 530km i spalił mniej niż normalnie ok 7,5l a 4 osoby na pokładzie i miejscami 170-180 na blacie Nadmienię iż wcześniej poniżej 10l było ciężko. Błąd kasowałem dwa razy za pierwszym razem nie wrócił od razu tylko po kilku dniach dopiero. Teraz zatankowałem na BP i auto całkiem inaczej mi chodzi. Muszę sprawdzić czy błąd nadal się pojawia. Ja jeszcze w międzyczasie rozbierałem dolot bo układałem kable itp itd i nie wiem czy czegoś nie spieprzyłem przez to
pox Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Bo błąd dotyczy wolnych obrotów. Naszedł mnie jeszcze pomysł żeby sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa nie puszcza w dolot. Trzeba by zdjąć wężyk podciśnienia od regulatora i zobaczyć czy tędy benzynka się nie sączy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się