Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak dynamiki, czasami złapie błąd 17965,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, błąd 17965 ( wiem ze to przeładowanie jednak w lugu 11 nie widac jakis duzych przeładowan), wystepuje sporadycznie, najczesciej przy dłuzszej jezdzie z wiekszymi predkościami natomiast podczas robienia logów dynamicznych łapał za kazdym pomiarem aż zapalił sie check, po wykasowaniu dalej było ok, nie złapał błędu ani razu. Sztange w turbinie sprawdzałem strzykawką, chodzi bez problemu nie zacina sie. Według mnie nie jezdzi tak jak powinien, brak mu dynamiki, nie czuc momentu jak zaczyna pompowac turbina, ogolnie auto jest mułowate.

Zrobiłem kpl logów, moze w nich bedzie widzac gdzie wystepuje problem, w logach dynamicznych do grupy czwartej przy 4 tys łapał tryb awar. błąd 17965

Jesli znajdziecie chwile czasu to prosze o analize, auto to passat 2004r 1.9 AVF. Sprawdzałem tez wałek rozrzadu, nie wygląda na wytarty (moim zdaniem), porobiłem zdjecia krzywek wiec jesli ktos bedzie miał chec ocenic to wstawie.

pozdrawiam.

statyczne

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

Log (0 - 018)

Log (0 - 023)

BS

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

Dynamiczne

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Log (0 - n/a)

Opublikowano

ocenic plynność pracy kierownic, ew podmienić n75

Opublikowano

jesli chodzi o kierownice to robiłem podcisnienie strzykawką i chodzą bez zaciec, ten błąd wystepuje bardzo rzadko, bardziej mnie martwi to ze ten samochód stał sie mułowaty, moze przepływoniez niedomaga?

Opublikowano

Sprawdz szczelność dolotu...

Opublikowano

Węże od zaworu n75 do turbiny, sprawdź też sam zawor, zassij powietrze powinien Ci sie przyssać język (na wylotowym krućcu) możesz też na zapłonie odpiąć kostke i zapiąć, jak sie nie odezwie to jest ugotowany

Opublikowano
Sprawdz szczelność dolotu...

sprawdzałem, nie widze nigdzie nieszczelnosci, a logi wskazują na nieszczelność? Sprawdzałem tez podcisnienie, na wyjsciu z pompy jest -0.9 a na gruszcze przy turbinie -0.7.

Opublikowano

Są dwa rodzaje nieszczelności, pierwsze to brak ciśnienia, cisnienie osiągniete jest wtedy mniensze jak zadane, szukamy wtedy dziur w dolecie, dv, sprawdzamy gruszke, n75, drugi rodzaj przeładowanie, ciśnienie oziągnięte znacznie przekracza zadane, sprawdzamy gruszke, n75 i weże od niego biegnące, przeładuje kiedy gruszka nie upuści

Opublikowano

to powiedzcie mi co ja mam szukac? Po logu widac ze nie przeładowuje i osiaga zadane

a przepływomierz na początku nie daje za malo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...