sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 ja w przyszłym tyg. sprawdze drugą stronę i się okaże co i jak ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 11:55 ---------- i jak zrobileś juz przekładkę??
DraKio Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 tak juz jezdzi z tysiaka zrobilem na nim tylko musze jeszcze gaz ustawic i coś syczy na trojniku wody od nagrzewnicy na dole i nie moge go odpowietrzyc ;/
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 te układy z gazem strasznie ciężko odpowietrzyć. Miałbym pytanie do Cb. Czy u ciebie na pedale gazu jest jakiś luz do góry, tzn. włóż nogę pod pedał i pociągnij do góry.
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 no ok bo myślałem że to nienormalne. To widocznie linka mi się rozciągneła, bo jak wcisne na max to nie otwiera mi się przepustnica do końca. Sprawdziłem pedał i jest wciśniety do oporu.
DraKio Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 ja tez tak mam ze wciskalem pedal a jeszcze troche palcem moge przepustnice popchac ale to chyba ma tak byc?
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 no nie wiem właśnie, szukam przyczyn zaniku mocy do 3tys. wymieniłem własnie przepustnice bo mi sie nie podobały wyniki pomiarów tps'a przy pelnym otwarciu było tylko 80 stopni nawet jak dopchałem palcem. A jak u Cb idzie autko od dołu??
DraKio Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 nie ma rewelacji teraz czyscze drugi kolektor ssący, w ktorym mam te kierownice powietrza na dole i to podobno one daja power od dołu ale zobaczymy co to da;) u mnie dopiero jechal jak nalezy po zrobieniu glowicy w starym zatartym piecu;d
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 no ja mam tą wersję bez tej kierownicy. Ale kolektror ssący rozbierałem na 3 częsci uszczelniłem, nowe uszczelki, nawet te co idą na przepustnice (na kolektor i na dolot) i c**ja, po wymianie przepustnicy jakby lepiej jest. Ale to nie to. I nie ma tego oporu na pedale gazu po otwarciu drugiego dolociku w przepustnicy tego wiekszego oczywiście.
darek995 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 A u mnie idzie od dolu a od 3 tys slychac ze idzie innym glosem i w kreca sie wyraznie lepiej i idzie po czym poznac ze silnik ma te klapki? Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 a o jakie klapki Ci chodzi?? ---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ---------- jesli o tą kierownicę to ona występowało do roku 94 po tym juz jej nie ma
DraKio Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 ja mam silnik z 96 roku i są tam kierownice;d
darek995 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Klapki/ kierownica o to chodzi silnik z 97r wiec nie ma. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 to widocznie ktoś zmieniał w tym silniku kolektor, albo sam dół kolektora. Ja tego nie mam a tez ma 96r. ---------- Post dopisany at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- darek995 powiedz jak u Cb jest z pedałem gazu, ma luz do góry jak włożysz pod niego nogę, i jak wygląda sprawa z przepustnicą czy po wciśniećiu do końca pedału możesz jeszcze ręką ją bardziej otworzy??
DraKio Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 a ma ktoś schemat jak połączyc te wszystkie weze podcisnienia? bo u mnie nie ma tego przewodu co idzie do tej odmy na przepustnice a w nowym kolektorzy byl i nie wiem jak to jest połączone wszystko ... ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ---------- i jak panowie spalanie u was? u mnie quattro w miescie za 40 zl na gazie zrobie 100 km , na trasie dzis zrobilem 115 i gaz sie skonczyl gaz po 2.54 czyli jakies 15 na 100 wychodzi czy to trasa czy miasto
sony_dark Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 ja to w miescie to nie powiem bo mieszkam na wsi hehe:P ale przeważnie mieszana to 11-13, trasa 10-11, a teraz po małym remonciku dolotu to nie wiem jeszcze. Ale tez tyle samo raczej. A gaz u mnie p 2.73:(
DraKio Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 napisz jak tam z tą przepustnica jak ogarniesz cos:-)
darek995 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A moze sa ? Jak to stwierdzic? A co do pedalu gazu to chyba w serii jest tak ze sie do konca nie otwiera przy maxie ale u mnie duzo nie brakuje do konca. A czy ma luz to niedlugo napisze. Ja mam silnik jak pisalem wyzej z a6 c4 z 97r . Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
sony_dark Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ok jutro bede wszystko wiedział. Ale tak jak pisałem ten luz na pedale mam zdecydowanie z duzy kurde w góre coś ok 2cm albo i więcej
DraKio Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 u mnie tez do gory idzie ze 2 cm a kierownice widac dopiero jak sie rozkreci kolektor i na dole w srodku są jesli są
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się