darek995 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 A wyregulowales przepustnice? Bo u mnie jest tak ze jak odlacze akumulator to takie sa objawy ze jak dodam gazu i zdejme to szarpie. I tu chodzi o nastawy przepustnicy. I zawsze robie tak: podlaczam aku i odpalam auto ktore moze miec dziwne obroty lub wyzsze ale nie koniecznie. Czekam az sie nagrzeje do 90. Gasze i odpalam i jest si. Co do odpowietrzania mozna uzyc do tego odpowietrznika na przewodach idacych do nagrzewnicy oczywiscie na full ogrzewaniu wlaczonym. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ---------- A co do linki to nie uwazam ze nie powinno byc luzu poniewaz ja mam ten luz lekki jzk podciagam pedal do gory a nie w dol. W dol jest sztywno jak ku**s i od razu pociaga linke i przepustnice, nawet musniecie gazu. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Darku ja Ci powiem tak, jakbyś siadł do mojej a4 to byś zobaczył różnice na pedale gazu przed i po naprawie. A co do adaptacji przepustnicy to wiem ze się jej nie adaptuje ale twój sposób przerabiam za każdym odłączeniem aku.
DraKio Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 panowie odłączylem przewody od nagrzewnicy ten z odpowietrznikiem i nic nie leci z nagrzewnicy tylko sie sączy na wolnych i wypluwa wode z tego przewodu a to chyba nie tak cos? bo ten przewod jest wyjsciowy a nie wejsciowy a ten wejsciowy daje wode po dodaniu gazu
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 na bank jak mówisz zapowietrzone, ale jak nie wypływa to może zapchana nagrzewnica. Ale u mnie było tak samo i gazowałem dość mocno i puściło.
DraKio Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 nagrzewnice plukalem jak trzymam na obrotach idzie woda ale potem znow nie w przyszlym tyg daje 10l pplynu mechanikowi i niech sie meczy ja juz nie mam glowy
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 no u mnie też tak było i wkurzyłem sie włożyłem spowrotem węża od wylotu nagrzewnicy i gazowałem, ściskałem węża i puściło. A czytając dużo wątków(5 godzin, nie uwierzysz ile znalazłem tematów o naszych abcekach) doczytałem ze za głowicą od kierowcy jest jakiś dodatkowy odpowietrznik na metalowej rurce. Sprawdź.
DraKio Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 wiem ktory odpowietrznik juz mam obadany tak ten silnik tyle razy co go rozbierałem to juz w glowie sie nei miesci i jeszcze mi syczy z węza do nagrzewnicy na zgaszonym po jezdzie a jak go zdusze to przestaje syczec
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 jestes pewien ze to jest z tego weza, u mnie było to samo i tez myslałem ze to z weza nagrzewnicy okazało się że syczało z podciśnienia serwa.
DraKio Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 tak bo jak ruszam tylko tym wezem to przestaje syczec albo jak go nadusze ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 22:25 ---------- dzis na pelnej butli 35l zrobilem 280km na trasie
sony_dark Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 12,5 to taki znosny wynik, mi ostatnio spalił 11,6 ale nie na emeryta tylko taki mieszaniec:D Naklepane z my Lumia 610 using Tapatalk
darek995 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jak ja oszczędnie jade to 10.7-11.5 spali ale ostatnio trasa na Poznań i nie zachodziło 100 z licznika i pare zaliczyłam małych wyścigów i 14l pękło Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
DraKio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 no ja tez 120 =140 srednio lecialem i pare razy wyprzedzilem mocniej:D
sony_dark Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 a jak z tym odpowietrzanie udało się??
DraKio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 co ty caly czas jest zapowietrzony ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- jak macie połączone te weze podciśnien w silniku? bo u mnie nie ma tego co idzie od odmy przepustnicy(wąż wychodzi z tyłu tego plastiku na dole) i u mnie to ułamane i nie mam tego podlaczonego wogole i nigdy nie mialem a w nowej oslonie widze ze byl tam wąż w tym silniku co kupilem i nie wiem jak te weze maja byc polączone
sony_dark Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 ten wezyk idze właśnie od tego plastikowego dolotu na przepustnice tu masz fotkę, niby z innego auta ale silnik ten sam troszke dolot inny ale chodzi o miejsce jest w dokładnie tym samym:
DraKio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 u mnie z przepustnicy wychodzi na gore na trojniki i mam wszystkie weze jakie sa do kupy podlaczone na trojniki a do tego plastiku nic nie idzie;/
sony_dark Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 no to nie dobrze bo to jest tak jakby obejscie przepustnicy czy kolektora gdzie o tym widziałem artykuł po niemiecku, jak znajde to wrzuce
DraKio Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2013 wlasnie chcialbym sie dowiedziec jak to powinno byc prawidlowo podlaczone;d bo u mnie tez 2 od gazu dolaczone tez do trojnikow sa
sony_dark Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 no ok jak chcesz to jutro zrobi ci fotke jak to jest u mnie.
darek995 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 To jest 2.6 na fotce? Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się