Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

brak wiskozy w nowym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak to jest z 2.6 tylko że z A6 C4

Opublikowano

moze dlatego ze nie mam tam podlaczenia podnosza mi sie obroty jak naduszam sprzeglo

Opublikowano

bardzo prawdopodobne bo dostaje lewe powietrze. Wykombinuj coś z tym i zrób reset kompa i zobaczysz

Opublikowano

musze zalozyc drugi plastik z tym wężem tylko nie wiem jak polaczyc pozniej to wszystko co do czego

Opublikowano

poczekaj do jutra mam wolne porobię fotki i zrobisz sobie

Opublikowano

codziennie mam rano problem z odpaleniem

krece po pare razy i łapie dopiero za 5 razem dzis zapalil

nie wiem czy to wina zryranej pompki czy czujnika temp? co obstawiacie? potem juz pali ladnie caly dzien rano tylkko mu ciezko zalapac

---------- Post dopisany at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany at 08:13 ----------

z tego co przeczytalem to winny moze byc rowniez regulator cisnienia paliwa ;d

oprocz tego czujnik , pompka .... nic wiecej ludzie nie pisza o tym porannym trudnym odpalaniu:D

Opublikowano

całkiem prawdopodobne, jak masz czym to sprawdź ciśnienie paliwa i się przekonasz czy to pompka.

Opublikowano

sprawdzalem czujnik temperatury w wodzie i rezystancja spada czyli jest ok

wymienilem dzis pompke zobaczymy czy pomoze:)

Opublikowano

no to spoko, może tu był problem, czyli dalej masz problem z odpowietrzeniem, a u tego mechaniora byłeś??

Opublikowano

zmienilem korek w zbiorniczku i dalej zapowietrzony

Opublikowano

ja pierdziele to ja już nie wiem co jest grane.

Opublikowano

ja tez olałem to :D

---------- Post dopisany 11-12-2013 at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 12:26 ----------

po wymianie pompki dalej nie chce rano palic az akumulator padnie ledwo co zakreci wtedy odpala ;d a tam moge krecic 10 razy az sie rozładuje i dopiero odpala;d

Opublikowano

a ta pompka dobra była??

Opublikowano

tak wyjęta ze szwajcara 2.8q na czesci kolega rozebral

nie wiem o co chodzi potem pali normalnie tylko codziennie rano taki problem

spróbuje wymienic czujnik polozenia wału ten na skrzyni bo jest przecięty kabel i moze przez to cos nie łączy i nie pali rano;d tylko nie wiem bo tam jest regulacja gora dol i nie wiem w jakiej pozycji przykrecic go najlepiej?

Opublikowano

Panowie temat nie odpalania valek jest dlugi i wiele razy powtarzany.macie moze gaz w autach ?

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

mam:)

kolega z klubu 80 napisal mi ze "Może gaz z instalacji lpg po zgaszeniu dalej dostaje do kolektora. Zobacz czy nie odpali szybciej jak będziesz palił z gazem wcisnietym w podłogę."

zobaczymy jutro rano:)

Opublikowano

Nic ci nie da to, ja robioem juz wszystko. Mam inne wtryski (przy okazji), nowe weze itp. Swiece. Nawet gaz byl odlaczony i jezdzone tylko na pb. I co poprawa tyle o ile, usiadlem z kumplem i co jedziemy z vag. Okazalao sie ze lpg zmienia korekcje benzyny nawet jeski wydaje sie ze idzie dobrze a mapa sie pokrywa. Godzina regulacji lpg na odcinku autostrady i pali. :) ale czlowiek ogarniety w lpg, wysterowal sobie sam 450KM 2.7bit i 330KM 2.7 bit i jezdza jak benzyna.

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

problem rozwiązany dotankowalem 5 l benz i pali na dotyk rano widocznie za malo mu bylo;d

Opublikowano

oo takiego rozwiązanie się nie spodziewałem ale dobrze że niskim kosztem, bo wacha i tak się przyda

Opublikowano

To nie:zawsze dziala :)

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...