szala18 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Witam, może ktoś polecić jakiego speca od turbin z woj. śląskiego (zabrze, ruda śl.) który sprawdzi i wyreguluje geometrie turbiny w a4 b7 BRD 170KM ?? Ile kosztuje taka regulacja?? Mój problem polega na tym iż, po usunięciu DPFa, oraz zmianie ustawienia rozrządu na wartość -1.5 .... auto ładnie, płynnie chodzi jednakże turbo pompuje z większą mocą dopiero przy 2800 - 3000 obr ..... Ponadto nie można wgrać programu (chip) bo auto już całkiem zamula z dolnych obrotów. Spotkał się już ktoś z takim problemem? thx 4 info. dodam iż wtryski mam wymienione na nowe po akcji w ASO oraz EGR - zaślepiony.
Piotrek98igo Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 bardzo prawdopodobne ze podcisnienie slabe.zrob logi
adrian998998 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Jak ten co pisze tzw chip nie potrafi ogarnąć N75 w programie to daruj sobie jego. Może być problem z podcisnieniami tak jak Piotrek napisał, acz kolwiek dziwi mnie to że po sofcie wcale się nie budzi. Jeszcze jedno turbina ori czy po regeneracji?? ostatnio ustawiałem taka brd po regeneracji ogranicznik tak byl ustawiony ze silnik dławił sie spalinami bo zamykała sie geometria ba jeszcze 3 zwoje brakowało to pełnego otwarcia żeby nie przeładowywała, bezsens normalnie na pałe ustawiaja...
szala18 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Turbina oryginalna - a czy były na niej robione jakieś przeróbki to nie wiem, Adrian to co radzisz jechać gdzieś i sprawdzić tą geometrie ?? da to coś?? po regulacji będzie chwytać np od 2000 obr ??
Marynarz____ Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 mi tak auto muliło do 3 tyś w BRD przed wymianą pompek w akcji serwisowej
adrian998998 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Najpierw zacząłbym od sprawdzenia podciśnień czy jest wszystko OK.
szala18 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Marynarz z tym że ja pompki mam wymienione, następnie usunąłem DPFa i niby powinno być lepiej a nie jest, dodam iż miałem jakiś dziwny program wgrany (zwiększone tylko podawanie paliwa) na 185 KM i szło od ok. 2400 obr, teraz przy sofcie standardowym od 2800 ..... ---------- Post dopisany at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:45 ---------- adrian chodzi o podciśnienie na turbo tylko tak ? możesz bardziej naświetlić mi ten temat ... jak się to sprawdza?
Marynarz____ Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Jak nie masz dostępu do vakumetru (czy jakoś tak to się nazywa) kup w sklepie ok 3 metrów węża w oplocie i wymień wszystkie wężyki idące do zaworków N18, N75, gruszki turbo itp.
szala18 Opublikowano 30 Października 2013 Autor Opublikowano 30 Października 2013 może ktoś mi polecić gdzie najlepiej na śląsku zrobić chip mojego BRD B7 170 KM ..... chciałbym aby turbo szło już od 2000 obr (pełną parą - a nie jak teraz delikatnie a dopiero max. power ma przy 2800), byłem u anderhll'a w Rybniku, dpf usunięty wyśmienicie, egr zaślepiony autko chodzi płynnie i bez żadnych przycięć, jednakże on nie zajmuje się turbinami - i chipa nie szło wgrać z uwagi na to, iż stwierdził że turbo do regulacji (lub otwarcia i sprawdzenia wewnętrznych bebechów turbawki). Dlatego obecnie jeżdzę na standartowym sofcie ASO - i troszkę mocy brakuje Proszę o podanie tylko solidnych firm, osób które zajmują się tunningiem i miały już doczynienia z A4 B7 BRD, w rozsądnej cenie pozdrawiam. ---------- Post dopisany 30-10-2013 at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 10:53 ---------- nikt nie może pomóc ..... ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się