Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zaworem EGR (nieszczelność,stukot)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych kolegów.

Mam (miałem) problem z zaworem EGR. Gdy silnik się nagrzewał zawór zaczął stukać ale po odłączeniu przewodu przestawał. Jednakże postanowiłem wymienić zawór EGR na nowy ale nie przyniosło to skutku i zawór dalej stukał (klekotał). Mechanik postanowił go odłączyć za pomocą komputera (grzebał się 2 godzinki) i zrobił. Zawór EGR przestał stukać, pukać, klekotać. :wink:

Jednak jeden z mechaników mówił iż trzeba po odłączeniu komputerowym zaworu EGR także go zaślepić jednak drugi z mechaników twierdził iż nie trzeba i chciałbym poznać zdanie kolegów :wink: jak to jest??

Na dodatek teraz pojawił się wyciek spod EGR (przynajmniej tak mi się zdaje) chyba że olej leci z czegoś innego.

Pozdrawiam

Opublikowano

ciekawy jestem tego stukotu, chetnie bym to usłyszał, a na silnik cos w tym czasie sie przenosiło,kołysał sie czy cos tam, czy to tylko z egr

Opublikowano

To było tylko z EGR.

Po nagrzaniu słyszalny był stukot i brak mocy. Już przy prędkości 120 km/h dławiło samochód.

Opublikowano

jak jest wyłaczony tzn nie otwiera sie i nie przpuszcza spalin do dopalenia- nie musisz go w tym kierunku zaslepiac

ale jesli widzisz olej na grzybku to nie ma juz tu jak go zaslepic. albo konstrukcja z rurkami aby sie zbierał olej w jakims pojemniczku albo wymiana na nowy za 500zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...