bober882 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Witam Szanownych kolegów. Mam (miałem) problem z zaworem EGR. Gdy silnik się nagrzewał zawór zaczął stukać ale po odłączeniu przewodu przestawał. Jednakże postanowiłem wymienić zawór EGR na nowy ale nie przyniosło to skutku i zawór dalej stukał (klekotał). Mechanik postanowił go odłączyć za pomocą komputera (grzebał się 2 godzinki) i zrobił. Zawór EGR przestał stukać, pukać, klekotać. Jednak jeden z mechaników mówił iż trzeba po odłączeniu komputerowym zaworu EGR także go zaślepić jednak drugi z mechaników twierdził iż nie trzeba i chciałbym poznać zdanie kolegów jak to jest?? Na dodatek teraz pojawił się wyciek spod EGR (przynajmniej tak mi się zdaje) chyba że olej leci z czegoś innego. Pozdrawiam
PRZEMEKC Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 ciekawy jestem tego stukotu, chetnie bym to usłyszał, a na silnik cos w tym czasie sie przenosiło,kołysał sie czy cos tam, czy to tylko z egr
bober882 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 To było tylko z EGR. Po nagrzaniu słyszalny był stukot i brak mocy. Już przy prędkości 120 km/h dławiło samochód.
SotoM Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 jak jest wyłaczony tzn nie otwiera sie i nie przpuszcza spalin do dopalenia- nie musisz go w tym kierunku zaslepiac ale jesli widzisz olej na grzybku to nie ma juz tu jak go zaslepic. albo konstrukcja z rurkami aby sie zbierał olej w jakims pojemniczku albo wymiana na nowy za 500zł
Piasek94 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 bledu nie bedzie w chu* zaslep to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się