ockham Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 nie wiem co oni kombinowali ale jak przegazowalem to lepiej wchodzil na obrotyjutro kumpel przyniesie mi kabel i zrobie logi i wrzuce do oceny
gregor10 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 najlepiej zrobic logi 2 3 7 13 25
ockham Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 ok gregor10 jak kumpel mi podrzuci interfejs wsiadam w auto i loguje sie na podane kanaly ;-)
ganjaq Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Poczytaj sobie o tym co będziesz logował i dlaczego akurat to, przy małej wprawie będziesz w stanie sam to interpretować, kanały które logujesz pokrywają się z silnikami 1.8T do 98 roku tu obstawia że chodzi o aeb, jeśli kiedyś będziesz chciał zalogować komuś nowszy motor musisz logować troche inne bloki. Zachęcam do pogłębiania tematu
ockham Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 czytam caly czas bo niewiedza mechanikow mnie przeraza dlatego zalogowalem sie na tym forum aby uzyskac informacje od uzytkownikow 1.8t ---------- Post dopisany at 01:29 ---------- Poprzedni post napisany at 01:13 ---------- przeplywka mi chodzi po glowie za malo pokazuje...
gregor10 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 sprawdz szczelnosc dolotu kompresorem, jesli jest szczelny to logi o ktorych wspomialem do odcinki ,. wtedy mozna powiedziec na 100% czy przeplywka do wymiany czy nie. aczkolwiek na 99% do wymiany jesli dolot szczelny.
ockham Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 TIP wymieniony wiec szczelny intercooler wymieniony ,byly 2 dziury sprawdze rury od intercoolera w jakim sa stanie ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- a jesli chodzi o sprawdzenie szczelnosci kompesorem to jak najlepiej to zrobic gdzie dmuchnac?? ---------- Post dopisany 18-11-2013 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 19:44 ---------- wstawiam logi zbytnio nie bylo sie gdzie rozpedzic:/ VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 a robiles podstawowy test czy w ogole masz jeszcze klapke od WG? to ze chodzi to jedno, ale czy w ogole ona istnieje jeszcze? zdejmij przewod z gruszki od N75 i przejedz sie w miare delikatnie, jak wyrwie do przodu i nagle go przydusi to znaczy ze klapke jeszcze masz... jak bedziesz jechal jednostajnie przyspieczonym i normalnie bedzie ci przyspieszal to znaczy ze nie ma juz klapki
ockham Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 o klapce od WG tez juz myslalem czyli jesli odepne wezyk od n75 i auto bedzie jechalo tak jak teraz to znaczy ze WG wyparowalo
ganjaq Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Tak czy siak zwracano Ci tu uwagę na przepływ a że podmiana przepływki na inną jest dość łatwym i szybkim zabiegiem, możesz sobie w ten sposób odpowiedzieć na pytanie co jest nie tak z autem. Wkładasz inną przepływkę i już wiesz czy dolot szczelny bo jak nie pokaże ok. 120 g/s przy 5000 obrotów u Ciebie a u kolegi od którego pożyczysz pokaże, znaczy że dziura w dolocie, opcjonalnie możesz włożyć swoją przepływkę do innego auta i tam ją sprawdzić
ganjaq Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Jesteś z Krzywinia, mieszkam niedaleko, jak sobie z tym nie poradzisz do piątku to mogę Ci podrzucić przepływkę na podmianę, odpinałeś wąż od gruszki? Jak czułeś kopnięcie przez chwile to WG sprawne, gruszkę sprawdź kompresorem, jak cięgno chodzi to nie zawracaj sobie głowy stelażem, ja miałem gruszkę pod kontem o 20 stopni przesuniętą i o dziwo chodziło
ockham Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 gruszka dziala w obie strony i trzyma cisnienie byla sprawdzana
ganjaq Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 przpeływka przpeływka przpeływka przpeływka przpeływka przpeływka przpeływka przpeływka przpeływka teraz Cie zahipnotyzowałem i pójdziesz sprawdzić przepływomierz
ockham Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 w piatek jade sprawdzic caly dolot dokladnierze jeszcze co mi nie daje spokoju to to ze jak go trzymam np powyzej 2000obr i gwaltownie dodam gazu albo zdejme noge z gazu to jest szarpniecie jak normalnie przyspieszam to ok a przepustnice vagiem mozna jakos sprawdzic ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się