Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z moca : turbo przeplywka dv...


ockham

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

od jakiegos czasu moja audiczka nie zbiera sie tak jak powinna

vag pokazal tylko blad 17733

robilem logi kanalu 002 I przeplywka pokazuje przy 5400 obr

97g zasysanego powietrza moim zdaniem to za malo

i teraz pytanie czy turbo sie konczy czy przeplywka zaniza wartosci

zawor dv nie wiem czy dobrze dziala bo jesli dmuchne lub zaciagne powietrze z cienkiego krocca

to z latwoscia powietrze ucieka

ogolnie auto wolno sie wkreca na obroty

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dv masz uszkodzone , wymiana na nowe,

po zamontowaniu nowego dv , zrob logi na 3 biegu 2+7 , 13+025 i postaram sie pomoc w diagnostyce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro wrzuce logi z kanalu 025 bo mam zrobione na 3 biegu od 1500obr

a czy jesli dv jest uszkodzony to turbo costam laduje??

jak puszczam gaz np to delikatnie szarpnie i tak samo jest z dodaniem gazu obrotomierz

niby chce wskoczyc wyzej ale sie delikatnie cofnie i odrazu idzie

czy to tez objaw zaworka dv??

logi z przeplywki ktore robilem wczesniej

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

kanal 025

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywka na 101% do wymiany. tylko oryginal bosch z takim samym numerem jak w aucie, innej nie kupuj, zamienniki nie dzialaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz szukać nowej, znajdź używke, sprawdź vagiem, jak zmieści się między 128 a 130 g/s to bierz, mi udało się znaleźć za 50 zeta igłe 130g/s przy 5200 obrotów na trzecim biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnosnie sztangi od turboczy na biegu jalowym po przegazowaniu ciegno powinno sie ruszac?

Nie. Masz również uwaloną gruszkę od WG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnosnie sztangi od turboczy na biegu jalowym po przegazowaniu ciegno powinno sie ruszac?

Nie. Masz również uwaloną gruszkę od WG.

z tym bym się jeszcze wstrzymał , bo kolega nie pisze że mu sie rusza ciegno na jałowym tylko pyta czzy powinno sie ruszać :)

oczywiscie nie ma prawa sie ruszac na jalowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze slysze ze nie powinno sie ruszac... ale nie bede sie spieral u mnie na 100% rusza sie podczas mocnej porzegazowki na jalowym a auto jezdzi normalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kumpel tak mial ale w 1.9tdi i na biegu jalowym jak przegazowal to sztanga turbiny chodzila

pytam z tego wzgledu ze nie mam porownania z innym 1.8t aeb

zawor n75 jest sprawny napewno bo byl sprawdzany

po podaniu 11volt otwiera i przepuszcza powietrze do dolotu

---------- Post dopisany 04-11-2013 at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 11:45 ----------

witam

czy zawor dv z tym numerem podejdzie do aeb 06A-145-710P

bylem sie pytac w motoryzacyjnym i sobie zakrzyczeli 260zl z serwisu z warazawy

na allegro oryginal jest za 150zl i chce go zamowic jutro

aha intercooler byl do wymiany 2 dziury byly auto troche lepiej idzie ale to jeszcze nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zawor dv z tym numerem podejdzie do aeb 06A-145-710P

bylem sie pytac w motoryzacyjnym i sobie zakrzyczeli 260zl z serwisu z warazawy

na allegro oryginal jest za 150zl i chce go zamowic jutro

Zawór z tym nr OK. To w ASO kosztuje coś ok 130zł. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

male_d7f399df5c37d01df5d5d529d9d92.jpg

mam pytanko bo nie wiem czy mam dobrze n75 podlaczony

3-dolot

2-turbo

1-WG

czy tak powinny byc podlaczone wezyki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamdv wymieniony na nowy oryginal poprawy jakos nie czuc moze odlaczyc aku zeby sie ecu zresetowalo ,stary dv byl dziurawyjeszcze jedno pytankopo podaniu cisnienia na grucheWG sie otwiera czy domyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo bylem u mechanika i napompowali gruche do 0.55bar i tak trzymali caly czasodpalilem auto i jak przegazowywalem to obrotomierz zapierd..al a wczesniej to niebardzo sie chcial zbierac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...