Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwiększenie mocy 2.0 TDI z 143KM do 170KM w ASO?


gontash

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy dokońca w odpowiednim dziale piszę, jeśli nie to proszę przenieść.

Chcę kupić Audi A4 B8 od prywatnej osoby ale nie pasuje mi jedna rzecz.

Mianowicie według faktur auto posiada silnik 2.0 TDI 143 KM. Sprzedawca twierdzi, że auto ma 170 KM i takie wyjechało z salonu. Uzasadnia to tym, że zależało mu na silniku 170 konnym i przy zakupie w ASO zwiększyli mu moc (zachowując pełną gwarancje, auto brane w leasing) z 143KM.

Czy to możliwe ? Czy ASO Audi praktykuje takie rzeczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zwiększenie mocy z 143KM do 170KM jest bezpieczne ?

Czy warto kupować takie auto?

Czy modyfikacja polega tylko na zmianie softu?

Jak wpływa taki przyrost mocy na elementy typu sprzęgło z dwumasem, turbina itp?

Dowiedziałem się, że auto zostało zawirusowane przez firmę MTM która współpracowała z ASO Auto-Unia. Jestem laikiem w tej sprawie więc proszę o opinię na temat firmy MTM i pełnionych przez nią usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. bezpieczne, każde auto ma zapas mocy ograniczone przez producenta np. żeby wypuścić wersję mocniejszą za jakiś czas.

2 tak

3 zwykle tak, jak więcej to pewnie modyfikacje turbo itp.

4 to zależy jak się jeździ, można dwumas rozwalić "cywilnym" autem

MTM Audi, VW, Seat, Bentley Tuning - MTM Motoren-Technik-Mayer to znana niemiecka firma tuningująca, dają gwarancję na swoje mody, raczej gotowce przygotowane wgrywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ktos wybulił salaty za softa :wink:

Masz boxa czy program ?

Audi - A4 B8 ( od roku 2008 ) - 2,0 TDI 105 kW (143 PS) Przód - MTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej mozliwosci. Chodzi o gwarancje. Mozez miec gwarancje ale z firmy ktora to oferuje ale nie od producenta