pawelr4 0 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Witam tak jak w tytule chciałem zapytać ile można wycisnąć z tego silnika km na oryginalnym turbie z pompą 11mm i wtryskami 216. Mapke mam przerobioną na ok 140 km na oryginalnych gratach.Potrzebuje opinii kogoś kto miał taki setup:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Pawle trzeba było pytać w wiadomości masz AHU czy AFN ?? ja na AHU mam wtryski i pompę będę zakładał po dobrym sofcie gadałem z chłopakami ma być koło 150 na AFn ponoć lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 wymień turbo na awx lub coś mocniejszego bo zmiana samych wtryskow i pompy jest psu na budę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelr4 0 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Czyli lepiej pomalu zbierac graty i wszystko na raz wystroic Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 nie trzeba wszytko na raz, ale po wymianie samych wtrysków lub samej pompy przybędzie tyle koni na ile pozwoli turbo, wymieniając oba te elementy ugrasz Nm a mocy nie wiele więcej+dym o ile to nie zostanie skorygowane w czipie, a wymieniając turbo i wtryski lub pompę efekt będzie lepszy, najbardziej optymalna kolejność wymian to najpierw wtryski, jak po wymianie ich zacznie auto dymić wymień turbo, awx jest tanie, wymienisz go dokładać mało co bo swoje sprzedasz w podobnej cenie no i dół będziesz miał tak samo dobry jak na turbo afn, szukaj made in italia nie regenerowanej, druga opcja to regenerowana afn-hybryda lub awx-hybryda z wirnikami 150konengo arl(GT1749VB) albo 170konnego(GT1749VC) garetta, ale mogą fatalnie wstawać z dołu i być trudne do wystrojenia no ale oddając zajechane turbo awx taki zabieg kosztuje 500zł czyi cena podobna do zakupu używki nie regenerowanej awx, kolejne turbo to turbo brd(KKK BV43) z dołem i lagiem jest różnie ale pod grubsze mody to turbo wskazane no i zero kombinowania jest bo wszystko jest p&p, kolejna opcja to regenerowana brd-hybryda z kołem kompresji CAHA(170konny CR), powinien być(sam taką mam i ciągnie od bardzo niskich obr ale za słabo ale jak to poprawie bo wiem gdzie leży problem)dobry dół i ciut leprze osiągi niż na ori brd, moja po zmianie z awx ma słabszy dół, laga przy zmianie biegów i przy podobnym doładowaniu nie wniosła poprawy w osiągach poza mniejszym zadymieniem i niższą temp w dolocie, kolejnym dobrym turbo jest GTB1756vk ale pod p.11mm+w.216 nie ma potrzeby go montować lepiej wymieniać na raty bo jak wszystko wymienisz na raz i coś będzie nie tak będzie problem dojść co nie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 A ja troche namieszam po obserwacjach forumowych jak powstawały projekty:decayed: jak zaczniesz od wtrysków na seryjnym programie to licz sie z tym że miesiąc, dwa będziesz miał turbo VNT do czyszczenia, a zmieniając pompe na 11ke i do tego wtryski większe bez korekty ecu masz zagwarantowane zasyfienie turbo i nie pomogą tu ciecia dawek paliwa:wink: problem taki pojawiał sie miedzy innymi u armisteada i topora jak robili "moc". Ja miałem taki plus ze graty dołożyłem na soft i nie wystąpiło zasyfienie turbo, z tym że niewiem jak na dłuższą mete, auto było strojone miesiąc po modyfikacjach:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03 PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl tu masz schemat podcisnien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03 PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl tu masz schemat podcisnien Pozdciśnienia to wiem jak zamontować.... po zmianie kompa na AFN i zrobieniu całej instalacji gdzie wpiąć N75 ??? w jakie kable a nie podcisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03 PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl tu masz schemat podcisnien Pozdciśnienia to wiem jak zamontować.... po zmianie kompa na AFN i zrobieniu całej instalacji gdzie wpiąć N75 ??? w jakie kable a nie podcisnienia w wtyczke starego n75 tego metalowego:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelr4 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 dziękuje za zainteresowanie tematem odłożę troszkę kasy i będe dumał na wiosne co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 ja zakładam teraz 11mm i się podzielę wrażeniami mam wtyski od afn jak budżet pozwoli będą większe.. myślałem nad zmianą turbo od AFN z geometrią miałem większość gratów ale po zadaniu 100 zapytań na orum jak podpiąć N75 w jakie przewody to nikt nie był skory odpowiedzieć. więc zostawiłem turbo na nadciśnienie i mam KKK K03 PODC.JPG | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl tu masz schemat podcisnien Pozdciśnienia to wiem jak zamontować.... po zmianie kompa na AFN i zrobieniu całej instalacji gdzie wpiąć N75 ??? w jakie kable a nie podcisnienia w wtyczke starego n75 tego metalowego:wink: No i tego mi trzeba było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się