macisz12 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Zmienilem jakis czas temu turbinke ze standardu na caha, silnik bna 140ps. Po programie wyszlo 206ps. Na poczatku bylo fajnie, wieksza moc wiecie. Jednak jest cos co mi przeszkadza a mianowice kiedy pociagne auto tak pod 4 tys obrotow i zmienie na wyższy bieg auto sie chwile zastanawia zaczym znowu zacznie przyspieszac. Trwa to ok sekudny. Pytałem tunera ale on powiedzial ze tak bedzie i nic sie z tym nie zrobi. Pytalem czy drugi ic cos da, bo jest jeden, a on na to ze jeszcze wiekszy lag sie zrobi. Czy faktycznie tak jest? Rozmyślam nad wymiana cahy na gtb2260 ale czy to cos da.
ciahciah Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 drugi ic pogorszy laga, w programie można w jakimś stopniu zmniejszyć laga, może cięgło wystarczy skrócić
przemek4net Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 dolozenie drugiego ICka w a4b7 to nie tylko 2 opaski i intercooler za 300 pln ze szrotu... z tego co wiem w zaleznosci czy jest to 140tka czy 170tka jest inna "rura metalowa" we wzmocnieniu czolowym (na dole)/w 170tce jest to lacznik pomiedzy 2ma ickami)... Moze wyjsc taniej/latwiej zastapic seryjny IC w boczku jednym centralnym Przemek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się