Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


rawablus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. Borykam się z błędem 00561 i łapy już mi opadają. Porobiłem dzis trochę logów i prosze o analize bo u mnie z wiedzą na ten temat jest jak jest :)). Logi statyczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

I jeden dynamiczny:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z góry dzięki za pomoc. Dodam że wczoraj odłączyłem baterie na całą noc żeby zrobic reset ECU. Było tak że jak jezdziłem jak emeryt to błąd sie nie pojawiał ale jak audiolka dostała w p..de to pojawiał się natychmiast. Dziś po podłączeniu zasilania odczekałem pare minut na włączonym zapłonie , odpaliłem , zagrzałem autko i porobiłem logi. A na koniec kilka minut rajdowej jazdy :)) Co się okazało ? Błąd nie wyskoczył a byłem przekonany na 100% że wywali. Ale czekam jeszcze na analize logów od kumających forumowiczów. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odp. łukasz13.

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ----------

wychodzi na to ze mierzy za dużo na jałowym , bo w logu dynamicznym pokazała prawie sete. a błąd wyskakuje jak autko dostanie w p...e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak. do odcinki jeszcze troche. przepływki na podmianke niemam. jak cos znajde to bede badał. narazie dzieki za odp. i pozdro.

---------- Post dopisany 16-11-2013 at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2013 at 20:29 ----------

no i byłem na szrocie i koleś wygrzebał mi 3 przepływki hitachi o tym samym numerze jak moja. wszystkie przepływki pokazywały w granicach 3,5 g/s tak jak moja. wszystkie padnięte ?? jescze jedna sprawa. jakiś czas temu sciągałem listwe wtryskową z wtryskami i od tego czasu zaczeło wywalac mi ten błąd. dodam ze robiłem to na podpiętym aku (masakra nie? ). wyczytałem na jednym forum żeby zrobic reset kompa bo po odpięciu wtrysków zmienia się jakas mapa. sciągnołem klemy na noc,rano podpiołem i jeżdże juz jakis tydzien i błędu jak narazie nie widac. ponoc ecu robi jakąs mape na nowo i cosik sobie ustawia. możliwe to jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...