Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy zakup ale nie jedzie problem z DV zamontowany BOV


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Aha czyli o klapkę się już nie martwię, zostaje ew. złe ustawienie WG przy regeneracji i nie daje tego ciśnienia co potrzeba.

No właśnie możliwe że spaliłem cewkę bo trochę do przytrzymałem z 10sek. i teraz tak jakby już nie tykał a przy dotykaniu kabelkami iskrzy.

jutro go jeszcze rozbiorę zanim dotrze dobry.

---------- Post dopisany 14-11-2013 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 22:33 ----------

Ha panowie dobry zawór w dordze do mnie a ja walczyłem za starym udało mi się znaleźć oryginalną sprężynkę i złożyć według tego manuala PORADNIK CZYSZCZENIE ZAWORKA N75 SILNIK 1.8TURBO : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - ale z tym że sprężynka idzie tak jak za 1 razem a nie jako poprawiona wersja bo jest to źle a jak tak wcześniej składałem dobrze że przeczytałem komentarz ostatniej osoby na dole i na własną głowę przekalkulowałem jak to ma działać.

Po 5 próbach udało się skleić go tak by pykał tzn że cewka pracuje a tłoczek ustawiony w miarę prosto jak wyschnie zobaczę czy puszcza jak powinien i zakładam do audi zobaczymy czy jest jakaś różnica...

---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ----------

N75 sprawdzony, działa prawidłowo, puszcza jak trzeba tylko pytanie czy pod napięciem jak puszcza wszystkimi 3-ma to tym jednym którym puszcza dopiero pod napięciem powietrze jak dmucham ma lecieć słabiej niż pozostałymi czy podobnie u mnie leci słabiej, ale założyłem do auto i jest jak było po kupnie czyli jeździ ok, nie przerywa, nie przeładowuje ale nie ma mocy.

DV nowy, n75 chyba dobry, przepływkę czyściłem i coś różnicy po czyszczeniu było ale kto wie może ona coś nie halo.

Jutro będę w Kielcach to po drodze zajadę do elektryka w Cedzynie dobry gość jest więc myślę że on coś poradzi.

A osobiście na razie czekan na kabelek do VAGa i dobry n75 choś mój już chyba ok.

Jeszcze kilka uwag nie wiem czy tak ma być więc pytam.

Gruszka turba rusza dźwigienką dopiero od 5tys. obrotów na postoju

Okolice turba i pusty katalizator są bardzo ale to bardzo gorące nie wiem czy aż nie zabardzo? w TDI takiego ciepła raczej nie było podejrzewam że jakby dobrze przepałować to i może zaczerwieniło by się

Gdzieś z końca kata od strony wydechy leci dym taki jakby spalał się tam olej, może jest jakaś opcja że wyrzuca olej do tłumika czyli turbo robi papa? choć jak odkręcałem kata to nie było luzu wzdłużnego a i poprzeczny był w normie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej bez logów bedzie ciężko coś wymyslić, jak z napięciem puszcza na wszystkie trzy to ok, co do grzania to jest ok, przy lekkim pałowaniu robi się czerwone, a przy ostrym nawet pomaranczowe ale raczej to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jak to normalne, jeszcze teraz poświęciłem 40min na przepustnicę i wyglądała jak nowa od strony elektryki a od strony rur oczyściłem tylko z filmu olejowego dlekiatny był, zero nagaru etc. chyba ktoś już ją cześniej czyścił lub wymieniał, nie zyskałem nic poza złamanym imbusem :(

Zobaczymy co jutro powie elektryk, logi będą ale jak dotrze kabelek, dziś wystartował więc myślę żę max za 2 dni będzie...o ile nasza poczta nie zawiedzie :)

---------- Post dopisany 15-11-2013 at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 22:06 ----------

Niestety ale drugi elektryk się rozchorował(grypa) i mówi że dopiero po niedzieli.

No nic czekam na kabelek a w między czasie będę gnębił elektryków może któryś w końcu da radę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,

Nie nie adptowałem DV bo nie miałem gdzie.

Dotarł kabelek po woli walczę z obsługą i instalacją Vaga ale na razie to co odczytałem:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557

Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs

14-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16505 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0121 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00544 - Shareware Version. To Decode all DTCs

35-00 - Please Register/Activate

4 błędy na razie muszę się uporać z vagiem bo ciężko mo go ustawić.

A do tego mam pożyczonego lapka mój już 6 raz się popsół także ciężko mi będzie pisać.

Jutro będę walczył jak nie zrobię logów jak tego vaga nie ogranę to próbuję na piątek umówić się z elektrykiem bo już da radę a vaga na spokojnie sobie powoli już na moim lapku obczaję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy po kolei masz:

1. prawdopodobnie akumulator bo za niskie napięcie ale tez może być rozwalony rozrusznik

2. coś z mieszanką paliwo- powietrze - może być wina dziurawej odmy

3. czujnik polozenia przepustnicy

4. kontrola doładowania - przekroczenie maksymalnej wartości doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 H

Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65

Coding: 00040

Shop #: WSC 06322

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07

Coding: 00142

Shop #: WSC 03075

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0T1655464 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00140

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

End -------------------------------------------------------

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557

Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 00000

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-00 - -

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557

Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 H

Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65

Coding: 00040

Shop #: WSC 06322

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07

Coding: 00142

Shop #: WSC 03075

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0T1655464 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00140

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Jeszcze tyle wygrzebałem na Vagu a może ktoś powiedzieć jak zrobić logi? Vag 311. n2

kkrawat

Błędy po kolei masz:

1. prawdopodobnie akumulator bo za niskie napięcie ale tez może być rozwalony rozrusznik

2. coś z mieszanką paliwo- powietrze - może być wina dziurawej odmy

3. czujnik polozenia przepustnicy

4. kontrola doładowania - przekroczenie maksymalnej wartości doładowania

Pierwszy być możę o to że auto stało 2 tygodnie i odpalałem już z prostownika także może jeszcze nie podładował...

2. Sprawdzę rury od odmy...

3. A może ktoś powiedzieć gdzie on się znajduje? Przeczyścić go? czy nie ma sensu i ładować nowy?

4. Czyli co robić>? sądzę żę mogło to być gdy odpiąłem na chwilę wężyk od WG w celu sprawdzenia czy przeładuje?

Błędy usunąłem na razie żaden nie wyskoczył jutro się przejadę i sprawdzę czy wyskoczył jakiś...

Czekam na jakieś info odnośnie jak zrobić logi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędy skasowałeś i już nie wyskakują?? pojeźdź troche i sprawdź..

ten od aku mógł byc od odpalania na prostowniku, a ten od doładowania od zdjętego wężyka jak najbardziej. Reszta zobaczymy czy sie pojawia jeszcze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jutro pojeżdżę i zobaczymy. A jak z robieniem logów? pomoże ktoś?

---------- Post dopisany 29-11-2013 at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 22:31 ----------

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0T1655464 D76

Coding: 00000

Shop #: WSC 00140

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 557

Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal

P0121 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

To pokazało dziś po ok.100Km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby zrobic logi musisz miec pełna wersje vaga bo w tej niepełnej zapisuje tylko pierwsze 10 s. wchodzisz w engine wybierasz 08 bloki pomiarowe http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/704-screens/meas_blocks.png wybierasz dwie grupy 002 i niżej 025 wciskasz na dole log i start, jedziesz na trójce z gazem w podłodze do odcinki. Potem drugi przejazd tak samo tylko grupy 007 i 013.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie właśnie o tym czytałem lecz ten czujnik jest podobno nie rozbieralny czyli nie wyczyszczę go ani nie naprawię.

Zobaczymy co pokażą jutro logi.

Jestem też świadomy że na 80% przepustnica będzie do wymiany ale cóż zorbimy i to byle by wróciły kuce...

---------- Post dopisany 30-11-2013 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 21:59 ----------

Oto i logi:

Log (0 - 002,025,002,025,002,025)

Log (1 - 007,013)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche źle ci powiedziałe bo w drugim logu nie ma kanału z obrotami , jakbys mógł zrobic jeszcze raz 002+007, z tych logów co dałeś masz albo przepływkę zamiennik która zawyża wskazania albo turbo przeładowuje, w aeb nie ma czujnika doładowania bo było by widać, logi robisz na pb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba było na LPG

Tu od nowa na PB

Log (0 - 007,013)

Log (1 - 002,007,002,007,002,007)

Log (2 - 002,025)

---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ----------

Niektóre logi robiłem po kilka razy bo nie było gdzie sie rozpędzić i musiałęm hamować...ale chyba czytelne...przy 6tys mam ok.160km/h także nie było łatwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No według mnie te logi są w porządku nie ma sie do czego za bardzo przyczepić, no może po za dziwnym wysterowaniem n75 w grupie 25 przy wyższych obr. może jakiś AEB-owiec się wypowie, teraz jeszcze pasowałoby sprawdzić manometrem jakie jest doładowanie podczas jazdy, żeby porównać z wartościami z przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manometr posiadam taki do mierzenia kompresji na cylindrach a do turba jest jakiś inny?, i gdzie trzeba bysię wpiąć z nim?

Umówiłem się w końcu na czwartek z elektrykiem w Cedzynie, gość jest dobry i sądze że auto wróci już z mocą lub będzie diagnoza co jest.

---------- Post dopisany 12-12-2013 at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2013 at 13:42 ----------

Panowie temat toczy się dalej...

Elektryk przynajmniej tan na którego liczyłem dał ciała.

Wg niego przepustnica nie ma nic do mocy, a sprawdzał coś tam jeszcze ale nie dał rady jutro jadę po auto.

Temat pisałem też na forum leona, tak się składa że wcześniej miałem leoniaka 1.9tdi po chipie na 115KM szedł lepiej od audi na owym forum pewien gość podpowiedział że z logów widzi że jest problem z paliwem "za bogato" lecz nie chciał podpowiedzieć nic więcej prócz zaproszenia na wizytę do jego warsztatu.

Jeśli sam nie ogarnę to jadę bo już mam dość tego 1.8t które miało być jak bajka ;D

Przepustnicę już zamówiłem zmienię może coś się polepszy.

N75 najwyżej też zmienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzic jak ładuje turbina żeby było odniesienie do wartości przepływki albo wyjmij ją i zobaczy czy to nie jakis zamiennik który może zawyżać wskazania. Bez tego przez internet cięzko zdiagnozowac, w aeb nie ma czujnika doładowania jesli przepływka zawyża to ecu muyśli że jest przeładowanie i dlatego może wyrzucac bład, podepnij ten zwykły manometr jakoś i sprawdz jak ładuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, to jest forum a nie koncert zyczen :facepalm:

AEB bylo produkowane od 96 do konca 98r i byly rozne nr

A Ty nie podałeś żadnych danych auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...