wieczor15 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam, obiło mi sie o uszy od kilku mechaników, że w modelach B5 dość często zdarzały sie przypadki pekania dolnych wachaczy przednich mimo iż ciężko było zdiagnozować ich zużycie. Czy w modelach B6 jest to jakoś poprawione czy tez zdażają się takie niespodzinki? wie ktoś może?
sawul Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Ja znam 2 przypadki pękły bo były wypracowane jak są luzy i puka to trzeba wymieniać i to czym prędzej i szczęscie że przy małej prędkości.
wieczor15 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 no własnie, tez o tym słyszałem tylko zastanawim sie czy w b6 tez to jest mozliwe bo dolne wachacze sa inne niz w b5. podobno ciezko zlokalizować ich zużycie.
sawul Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Zdaje mi się że jest to możliwe z tego co wiem to różnią się grubością sworznia jest mniejsze fi.
GTD_RFD Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Musiał być bardzo mocno zużyty skoro pękł.
wieczor15 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 mnie tam nic nie pekło ale ostatnio rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i mówił żeby poprawdzać bo w b5 takie przypadki dość czesto sie zdarzały, no i koledze też pekł akurat na słowacji tyle dobrze, że wyjeżdżał ze stacji, bo przy wiekszej prędkości to raczej nic miłego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się