gontash 1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Dzisiaj odpalałem na +1 stC i wygląda OK. Pozostało telepanie budą (nie równa praca) przez pierwsze 5 s. Dwumas chyba (czy się obraca przy wciśniętym sprzęgle ?) nie ma nic do tego bo odpalam auto z wciśniętym sprzęgłem. Pozostają więc chyba: - wtryski - są jakieś dodatkowe parametry oprócz dawki korekcyjnej mówiące o pracy wtrysków ? - ciśnienie na listwie - który kanał i jakie powinno być przy starcie ? - nieszczelny układ paliwowy - jak sprawdzić ? Coś jeszcze może wpływać na takie zachowanie auta? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marico 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 witam ten sam problem mam co zima.... Audi a4 b6 awx u mnie jeszcze w zimie przy odpalaniu zapala sie konrolka(bremse, hamulec) no i też telepie. myślę że to wina aku...dzisiaj mi całkiem padł.....jak wymienię to napisze czy coś się zmieniło.....pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frog125 3 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ten problem to chyba ma każdy zastanawia mnie tylko jak zagrzać dwa razy świece skoro wciskam pilot i czekam w starych dieslach można było przekręcić kluczyk dwa czy razy poczekać aż zagrzeje i odpalać tu tego chyba niema albo ciemny jestem, bo też bym zagrzał ze dwa razy i odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marico 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 witam i wszystko dla mnie jasne kupiłem nowy aku i nawet bez gadania.....nie zdążyłem nawet przekręcić kluczyka do końca i już był odpalony:):) i nawet komunikat (bremse) się juz nie pojawia ale na zimnym kilka pierwszych sekund chodzi głośniej i tak jakby nierówno 2-3-4sekundy, ale tak mają chyba wszyscy, bo pytałem nawet kumpli innych aut mają to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian 2 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 frog 125 jak chcesz dwa razy zagrzać świece , to za pierwszym razem nie wciskaj sprzęgła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerm 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Czy grzanie 2x świec w AWX nie wpłynie w jakiś sposób negatywnie na silnik czy żywotność świec (czy czegokolwiek)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Dzisiaj odpalałem na +1 stC i wygląda OK.Pozostało telepanie budą (nie równa praca) przez pierwsze 5 s. Dwumas chyba (czy się obraca przy wciśniętym sprzęgle ?) nie ma nic do tego bo odpalam auto z wciśniętym sprzęgłem. Pozostają więc chyba: - wtryski - są jakieś dodatkowe parametry oprócz dawki korekcyjnej mówiące o pracy wtrysków ? - ciśnienie na listwie - który kanał i jakie powinno być przy starcie ? - nieszczelny układ paliwowy - jak sprawdzić ? Coś jeszcze może wpływać na takie zachowanie auta? hmm dobrze by było zrobić test przelewowy wtrysków bo być może któryś jest przytkany i na zimnym nie dostaje odpowiedniej dawki,jeśli wyjdzie ok to test sprężania pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się