Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dłużej kręci na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj odpalałem na +1 stC i wygląda OK.

Pozostało telepanie budą (nie równa praca) przez pierwsze 5 s. Dwumas chyba (czy się obraca przy wciśniętym sprzęgle ?) nie ma nic do tego bo odpalam auto z wciśniętym sprzęgłem. Pozostają więc chyba:

- wtryski - są jakieś dodatkowe parametry oprócz dawki korekcyjnej mówiące o pracy wtrysków ?

- ciśnienie na listwie - który kanał i jakie powinno być przy starcie ?

- nieszczelny układ paliwowy - jak sprawdzić ?

Coś jeszcze może wpływać na takie zachowanie auta?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

witam

ten sam problem mam co zima....

Audi a4 b6 awx

u mnie jeszcze w zimie przy odpalaniu zapala sie konrolka(bremse, hamulec)

no i też telepie. myślę że to wina aku...dzisiaj mi całkiem padł.....jak wymienię to napisze czy coś się zmieniło.....pozdro

Opublikowano

Ten problem to chyba ma każdy :wink: zastanawia mnie tylko jak zagrzać dwa razy świece skoro wciskam pilot i czekam w starych dieslach można było przekręcić kluczyk dwa czy razy poczekać aż zagrzeje i odpalać tu tego chyba niema albo ciemny jestem, bo też bym zagrzał ze dwa razy i odpalił

Opublikowano

witam

i wszystko dla mnie jasne

kupiłem nowy aku i nawet bez gadania.....nie zdążyłem nawet przekręcić kluczyka do końca i już był odpalony:):):):P

i nawet komunikat (bremse) się juz nie pojawia

ale na zimnym kilka pierwszych sekund chodzi głośniej i tak jakby nierówno 2-3-4sekundy, ale tak mają chyba wszyscy, bo pytałem nawet kumpli innych aut mają to samo.

Opublikowano

frog 125 jak chcesz dwa razy zagrzać świece , to za pierwszym razem nie wciskaj sprzęgła .

Opublikowano

Czy grzanie 2x świec w AWX nie wpłynie w jakiś sposób negatywnie na silnik czy żywotność świec (czy czegokolwiek)?

Opublikowano
Dzisiaj odpalałem na +1 stC i wygląda OK.

Pozostało telepanie budą (nie równa praca) przez pierwsze 5 s. Dwumas chyba (czy się obraca przy wciśniętym sprzęgle ?) nie ma nic do tego bo odpalam auto z wciśniętym sprzęgłem. Pozostają więc chyba:

- wtryski - są jakieś dodatkowe parametry oprócz dawki korekcyjnej mówiące o pracy wtrysków ?

- ciśnienie na listwie - który kanał i jakie powinno być przy starcie ?

- nieszczelny układ paliwowy - jak sprawdzić ?

Coś jeszcze może wpływać na takie zachowanie auta?

hmm dobrze by było zrobić test przelewowy wtrysków bo być może któryś jest przytkany i na zimnym nie dostaje odpowiedniej dawki,jeśli wyjdzie ok to test sprężania pozostaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...