rysiu2006 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Koledzy mam problem samochód przynajmniej wskazówka rzadko co wędruje u mnie na 90 stopni chyba ze jeżdżę po mieście to łapie mi jakieś 60 70 stopni ale gdy zaraz gdzieś przyśpieszę to zaczyna spadać nawet do 0 po za miastem potrafię jechać do 25 km (czy +30 stopni czy +10 na dworze) i wskazówka na 0 stopni ogrzewanie tez wydaje mi się ze nie daje takiego ciepła co powinno popiołem vaga jest tam błąd czujnika robiłem test na climatroniku ale nie wiem czy kanał 49 czy 51 na 49 pokazuje mi cały czas 125 a na kanale 51 po mału idzie do 90 wiec chyba to kanał 51. I jeszcze zauważyłem ze podczas jazdy mam te 0 stopni to po zgaszeniu silnika i po włączeniu zapłonu wskazówka potrafi się podnieść powoli na 70 80 stopni
Kerm Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Zdecydowanie czujnik ze względu na spadanie do kreski. Ale termostat też możesz mieć walnięty bo Ci nie dogrzewa.
novwy Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 stawiam na czujnik też tak miałem, termostat sprawdzisz jak przejedziesz te 20-30km możesz sprawdzić czy jest ok po wężach gumowych przy chłodnicy jak dolny i górny jest ciepły mniej więcej równo to termostat żyje
Kerm Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Czyli ja się jeszcze upewnię, jeśli termo kończy żywot i się nie zamyka to wąż na dole jest chłodny a na górze ciepły tak? Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Koledzy mam problem samochód przynajmniej wskazówka rzadko co wędruje u mnie na 90 stopni chyba ze jeżdżę po mieście to łapie mi jakieś 60 70 stopni ale gdy zaraz gdzieś przyśpieszę to zaczyna spadać nawet do 0 po za miastem potrafię jechać do 25 km (czy +30 stopni czy +10 na dworze) i wskazówka na 0 stopni ogrzewanie tez wydaje mi się ze nie daje takiego ciepła co powinno popiołem vaga jest tam błąd czujnika robiłem test na climatroniku ale nie wiem czy kanał 49 czy 51 na 49 pokazuje mi cały czas 125 a na kanale 51 po mału idzie do 90 wiec chyba to kanał 51.I jeszcze zauważyłem ze podczas jazdy mam te 0 stopni to po zgaszeniu silnika i po włączeniu zapłonu wskazówka potrafi się podnieść powoli na 70 80 stopni termostat do wymiany i sprawdz vag-em temp. dla silnika i zegarów
novwy Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Czyli ja się jeszcze upewnię, jeśli termo kończy żywot i się nie zamyka to wąż na dole jest chłodny a na górze ciepły tak?Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka dokładnie
rafal9119 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 mam z tylu silnika dwa czujniki jeden niebieski a drugi czarny od czego ten czarny? a i czy ten czujnik temp. pokazuje tez temperaturę na klimatroniku.
krzysiekml Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 ten czarny to czujnik temp. klimatyzacji występował w pierwszych latach produkcji
rafal9119 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 czyli on pokazuje temperaturę na klimatroniku? czy jak czy ten niebieski jest od temp na liczniku i klimatroniku?
cabanmat Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Czujnik który Cię interesuje jest 4 pinowy. Są chyba dwa typy... na złączu półkolistym i kwadratowym Dwa piny podają na "licznik" a drugie dwa piny podają na komp (ECU) Tak się dopytam... Przy krótkich trasach górny wąż mam ciepły a dolny zimny, przy dłuższych trasach górny mam gorący a dolny ciepły. Termostat is death ???
Norbi TDI Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Przy krótkich trasach górny wąż mam ciepły a dolny zimny, przy dłuższych trasach górny mam gorący a dolny ciepły. Termostat is death ??? i jest OK tak ma być. Też myślałem, że coś nie tak, był gdzieś wątek na ten temat
rafal9119 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 tylko mi chodzi który czujnik pokazuje temp na klimatroniku ten niebieski??
MATIUS Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 czujnik 4 pin niebieksi czy zielonkawy pokazuje temp na zegary,na klimatoroniku, daje info do ecu odnoscnie ssania itp itd jestem po wymianie go właśnie dzisiaj kupiłem zamiennik krafta za 20zł i nie banglał temp nie dochodziła do 90 stopni na zegarach max 70 objawy jak by był wlanięty termostat alę wężę dolny ciepły po paru kilometrach itp itd Kupiłem ORI ZIELONKOWATY i gra gitara wskazania poprawne i na zegarach i na klimatroniku koszt 65zł ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- jeśli masz jeden czujnik 4pin to kup nowy i po sprawie i nie baw się w zamienniki nie warto tylko ori
rafal9119 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 aha to jest jeden czujnik ok. dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się