trepek 140 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Kąt wtrysku późny. Odczytywane w BS czy MS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 W trybie BS było robione. Czyli na stole też mi go przestawi przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Kąt wtrysku ustawiasz pompą po zamontowaniu do samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Późny kąt wtysku (około 30) może wpływać na obniżenie momentu obrotowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Późny kąt wtysku (około 30) może wpływać na obniżenie momentu obrotowego ? z taki kątem to chyba nie chce jechać..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Pokazywałem nawet logi i jechał Teraz mam ustawiony, ale powiem szczerze, że różnicy w mocy nie odczułem, a jeśli nawet jest to kwestia max kilku koni. Zarówno teraz jak i przedtem dobrze odpalał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 A czy jak ktoś ma chipa to trzeba jakoś inaczej ustawić pompę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ja mam chipa Nie, zasadę masz taką samą. Gość mi ustawił na 3,4 mg/skok według vaga. Kąt wtrysku też ustawiasz standard. Warto jednak nie ustawiać coś koło 5-6 mg/skok bo skoro masz chipa to zakładam, że nie jeździsz jak emeryt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ja mam chipa Nie, zasadę masz taką samą. Gość mi ustawił na 3,4 mg/skok według vaga. Kąt wtrysku też ustawiasz standard. Warto jednak nie ustawiać coś koło 5-6 mg/skok bo skoro masz chipa to zakładam, że nie jeździsz jak emeryt. No to będę musiał przekazać te porady pompiarzowi, ale w sumie chyba tępy nie jest i mam nadzieję, że wie co i jak:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 A u kogo robisz ? Przekaż lepiej na ile chcesz mieć dawkę ustawioną. Bo ustawi Ci koło 4.4 mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 A u kogo robisz ? Przekaż lepiej na ile chcesz mieć dawkę ustawioną. Bo ustawi Ci koło 4.4 mg Robić mi będzie kolega taki miejscowy fachura, robil już podobne przypadki, więc chyba się zna i ma tam jakiś sprzęt. To w końcu jak powinien ustawić tą dawkę? Jak będzie dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jak napisałem. Zwykle jeśli nic nie powiesz to ustawiają w granicach 4-5 mg. Jeśli zależy Ci żeby samochód był żwawy to sam powiedz, że chcesz mieć dawkę w granicach 3.4 mg(wbrew logicznemu myśleniu jest to dawka większa niż 4 czy 5 mg) Większość fachowców wybiera półśrodki między dynamiką, a oszczędną jazdą. Stąd też biorą się takie wartości 4-5 mg. Tobie jeśli zależy by utrzymać dynamikę to wybierz 3.4 - przynajmniej coś w tych granicach. Akceptowalna dawka to od 3 mg do 9 mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jak napisałem. Zwykle jeśli nic nie powiesz to ustawiają w granicach 4-5 mg. Jeśli zależy Ci żeby samochód był żwawy to sam powiedz, że chcesz mieć dawkę w granicach 3.4 mg(wbrew logicznemu myśleniu jest to dawka większa niż 4 czy 5 mg) Większość fachowców wybiera półśrodki między dynamiką, a oszczędną jazdą. Stąd też biorą się takie wartości 4-5 mg. Tobie jeśli zależy by utrzymać dynamikę to wybierz 3.4 - przynajmniej coś w tych granicach. Akceptowalna dawka to od 3 mg do 9 mg Czyli dawka 3.4 to dobra dynamika ale spalanie nie podskoczy za wiele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie, wszystko zależy od tego jak jeździsz i od programu jaki masz zrobiony. Nie odczujesz drastycznych zmian, kilka procent max. U mnie po zmianie nawet nie odczułem różnicy w spalaniu, a dynamika została zachowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 tu nie chodzi o to ze na przykładowo : 3.4mg ,każde auto jest inne ,silniki i osprzęt w róznych przebiegach. chodzi o to ,żeby ustawić aby silnik miał jak najlepiej ,jeden bedzie dobrze chodził na 5.0mg a drugi na 2.0mg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 A te pozostałości ropy na gumowych wężach poniżej pompy, po których się lało zmywać lub spłukać czymś czy zostawić tak? nie będzie dalej rozpuszczało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Lepiej to zmyć, chociaż z czasem to i tak samo wyparuje. Możesz delikatnie zetrzeć szmatką nasączoną benzyną ekstrakcyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ktoś gdzieś tu na forum polecał pompiarza z Grodkowa, ale nie mogę tego znaleźć... Wie ktoś może o tym fachmanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Nadarzyn Podkowinski Bogdan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się