fuszet 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Witam, mam następujący problem. Miałem delikatny wypadek. Samochód dłuższy czas stał z odłączonym akumlatorem. Po naprawie FIS nie sygnalizuje spadku poziomu oleju oraz płynu chłodniczego poniżej minimum. Na VAG-u nie pokazuje błędu. Samochód to Aud A4 B6. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 a przedtem pokazywał?? moze w vagu wylaczone o ile sie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuszet 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Wcześniej pokazywał. Nic nie było grzebane w komputerze więc nie powinno samo się wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 a moze po bitce czujniki zostaly pomostkowane choc czujnik poziomu oleju daje sygnal cyfrowy co wylaczyc da sie tylko emulatorem na scalaku wiec ostro ktos musial narezac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuszet 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jak mogę sprawdzić czy to wina czujników ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasn1 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A temperature oleju ci pokazuje bo od poziomu i temperatury oleju to jeden czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuszet 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Tak, temperature pokazuje poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasn1 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A w B6 pokazuje na fis otwarcie przedniej maski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Co wy pier**licie z ta temp W b6 nie ma wskaźnika temp oleju tylko płynu, , dopiero licznik rs4 b7 chyba pokazywał temp oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasn1 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Kolego ale w vag idzie sprawdzić jak dla mnie po jest uszkodzony mikrowłacznik otwarcia maski i komputer widzi że maska jest otwarta i nie pokazuje komunikatów stad moje pytanie mikrowłącznik mógł się uszkodzić przy dzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuszet 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Heh faktycznie temperatura jest przecież od wody Jeśli chodzi o maske to FIS syganlizuje jej otwarcie prawidłowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Przeciezż manetką można przełączyć wyświetlacz, i jeździć z otwartymi drzwiami widząc wszystko na FIS. TO NIE MA NIC DO RZECZY. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Sprawdź w vag temp oleju chyba się da, zobacz co pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuszet 0 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Przeleciałem wszystkie kanały na VAGU, znalazłem czujnik poziomu oleju. Jest tam ustawiona również dolna granica poziomu oleju. Niestety nawet jeśli stan oleju spadnie poniżej FIS nie sygnalizuje ubytku oleju. Co do stanu płynu chłodniczego, nie znalazłem na VAGU żadnego pola które odczytywałoby jego poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A skąd ma poziom odczytać skoro w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuszet 0 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 To na jakiej podstawie komputer stwierdza ubytek płynu chłodniczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A skąd ma poziom odczytać skoro w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czujnika. jest w dnie, spojrz pod zbiorniczek i zobaczysz wtyczke z drutami nie odczytuje jako tako poziomu tylko jesli spadnie ponizej czujnika to drze ryja ze nie ma co do czujnika poziomu oleju trzeba by zapytac jakiegos szpeca od vaga w ktorym kanale pokazuje temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A byłem pewny że nie ma. Aż jutro zerknę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 u mnie w b5 jest a u Ciebie ma nie byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 A tam chalira wie. Codziennie tam nie zaglądam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się