michail55 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 wlasnie dlatego dobrze zasiegnac opini kogos kto juz to robil
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Ja tego nigdy nie robilem, ale drogą dedukcji tak chyba warto zadzialać
daniels Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 ja wogule chyba nie mam tego siteczka bo jak wymienialem to nie zauwazylem gono to masz odpowiedź,brak sitka/filterka to lekkie buczenie pompy i gejzer w zbiorniczku u mnie 2 razy sitko się wympsnęło z mocowania
michail55 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 To sitko jest mocowane tam u dolu gdzie wpada plyn? Mozna to dokupic? Teraz bo wymianie plynu buczenie i gejzer ustapil Wysłane z kosmosu
daniels Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 tak sitko jest prawie na dole zbiorniczka wyrównawczego,ja długo się męczyłem i nie mogłem namierzyć usterki,cisze miałem tylko wtedy jak zalałem płynu więcej o 1CM ponad stan wysłane z wc
wpz Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 A jaka jest pojemność całego układu i w jaki sposób najdokładniej opróżnić układ?
michail55 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Musisz odpiac werzyk ponizej pompy do przeplukania potrzebny ci bedzie plyn ok 1l i drugi litr na zalanie Wysłane z kosmosu
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Niech odepnie oba bo jak sie pomyli i mu te syfy pójdą na pompę to mu kasy na łatanie zabraknie. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
michail55 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Tez prawda Wysłane z kosmosu
wpz Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 kiedyś jak wymieniałem w oplu mechanik podczas wysysania płynu strzykawką ze zbiorniczka kazał mi kręcić kierownicą w lewo i prawo:facepalm:po wszystkim zalał nowym ,dodam że koła przednie nie były podniesione:facepalm:
wpz Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 młody i głupi byłem dodam że za jakiś czas regenerowałem maglownicę
michail55 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 zatarles pompe? krecic trzeba dopiero po wymianie
wpz Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 pompy nie zatarłem ale na zdrowie to jej na pewno nie wyszło
michail55 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 ja w b6 jezdzilem bez plynu kilka dni a pompa wyla jak cholera i nic jej nie bylo
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 metod na uzupełnienie jest kilka, jak auto jest na podnosniku to wystarczy zalac układ i pokrecic kierownica kilka razy od oporu do oporu pilnujac zbiorniczka, potem zakrecic na 2-3 sekundy silnikiem i znowy krecimy kierownica od lewej do prawej jak widzimy ze poziom spada to odpalamy auto, znowu od lewej do prawej i to wszystko
michail55 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 jak mozna dostac to sitko bo ja go jednak nie posiadam w swoim zbiorniczku i znow zaczelo sie buczenie i pieniacy sie plyn
michail55 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 przepraszam wyciaglem caly plyn i sitko jest zawieruszylo sie powyzej konca zbiornika. to ma byc jakos umocowane czy ma plywac u dolu a jesli tak to w jaki sposob zamocowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się