fireman82 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam Muszę wymienić tarze i klocki na obydwu tylnych kołach. Komplet najlepiej TRW lub ATE, do tego wymieniłbym łożyska. Jaki jest koszt mniej więcej takiej operacji? Części i robocizna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Potrzebujesz jeszcze pierscieni ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Tomek pierścienie przełoży ze starych tarczy chyba że pęknie podczas demontażu koszt przód od 450 -550 zł za ATE robocizna za przód 0d 50 zł za stronę robocizna tył od 70 zł za stronę Łożyska fag lub SKF chyba cos około 40 zł za stronę masz na alegro zobacz ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Zadnych staroci w hamulcach panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Niestety oszczedzic trzeba... Ale nie na najwazniejszych rzeczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 aha jeszcze jedno, czy warto zmienić przy okazji płyn hamulcowy? nie wiem kiedy był wymieniany? i na jaki najlepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 płyn wymienia sie co 2 lata lub co 60000km zapodaj Ate SL6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteres 0 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Zadnych staroci w hamulcach panowie A co sie niby mialo zestarzec lub zuzyc w pierscieniach abs? Jak cale i nieskorodowane to spokojnie mozna je zakladac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 ja nic nie zakłądam starego, a jak sie klientowi nie podoba to wylatuje z warsztatu koniec patologii, mam dośc druciarzy którzy za dzien, tydzien, miesiąc lub rok pierd....ną w mój samochód z moją rodziną w środku bo mieli zyebane hamulce w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cin 0 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tak samo mozna napisac odnośnie tych co wkładaja najtanszy szrot. Wiec lepiej stary oryginał niz chinskie gówno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tak samo mozna napisac odnośnie tych co wkładaja najtanszy szrot. Wiec lepiej stary oryginał niz chinskie gówno Bez przesady to nie łożysko, tym bardziej że stary pierścień jak nie pęknięty to po oczyszczeniu spokojnie można założyć ponownie:wink: Nawet jeżeli jakimś cudem by się kiedyś rozleciał to mamy od razu komunikat na zegarach:decayed: a heble będą tylko bez absu także jak ktoś nie ma kasy to żaden problem przełożyć stare:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 A co sądzicie o płynie hamulcowym ATE BLUE RACING? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 lepiej zapodaj Ate Typ200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 lepiej zapodaj Ate Typ200 A duża to różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Blue Racing to płyn sportowy a on jest bardzo higroskopijny, trzeba go wymieniac co 1 rok na Typ200 spokojnie pojezdzisz ze 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Blue Racing to płyn sportowy a on jest bardzo higroskopijny, trzeba go wymieniac co 1 rokna Typ200 spokojnie pojezdzisz ze 3 lata Tam gdzie będę zmieniał tarcze i klocki zaproponowano mi płyn ATE blue racing i w sumie patrząc na specyfikację i porównując z ATE Typ200 nie ma żadnych różnic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 juz Ci podałem róznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 juz Ci podałem róznice Nie wiem skąd wziąłeś tą informację, że BLUE RACING trzeba wymieniać co rok, gdy producent pisze, że wymiana co 3 lata??? Ale nie sprzeczam się, bo się nie znam, podaje tylko opis producenta płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 mam spektrometr do sprawdzania jakosci płynu po roku temperatura wrzenia jest na poziomie 185 stopni a to juz lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 mam spektrometr do sprawdzania jakosci płynupo roku temperatura wrzenia jest na poziomie 185 stopni a to juz lipa Twoje badania dotyczą płynu suchego czy mokrego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się