Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koszt wymiany tarcz+klocki tył ?


fireman82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Muszę wymienić tarze i klocki na obydwu tylnych kołach. Komplet najlepiej TRW lub ATE, do tego wymieniłbym łożyska. Jaki jest koszt mniej więcej takiej operacji? Części i robocizna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek pierścienie przełoży ze starych tarczy chyba że pęknie podczas demontażu koszt przód od 450 -550 zł za ATE robocizna za przód 0d 50 zł za stronę robocizna tył od 70 zł za stronę Łożyska fag lub SKF chyba cos około 40 zł za stronę masz na alegro zobacz ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha jeszcze jedno, czy warto zmienić przy okazji płyn hamulcowy? nie wiem kiedy był wymieniany? i na jaki najlepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn wymienia sie co 2 lata lub co 60000km

zapodaj Ate SL6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadnych staroci w hamulcach panowie

A co sie niby mialo zestarzec lub zuzyc w pierscieniach abs? Jak cale i nieskorodowane to spokojnie mozna je zakladac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic nie zakłądam starego, a jak sie klientowi nie podoba to wylatuje z warsztatu

koniec patologii, mam dośc druciarzy którzy za dzien, tydzien, miesiąc lub rok pierd....ną w mój samochód z moją rodziną w środku bo mieli zyebane hamulce w aucie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo mozna napisac odnośnie tych co wkładaja najtanszy szrot. Wiec lepiej stary oryginał niz chinskie gówno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo mozna napisac odnośnie tych co wkładaja najtanszy szrot. Wiec lepiej stary oryginał niz chinskie gówno

:thumbup1:

Bez przesady to nie łożysko, tym bardziej że stary pierścień jak nie pęknięty to po oczyszczeniu spokojnie można założyć ponownie:wink: Nawet jeżeli jakimś cudem by się kiedyś rozleciał to mamy od razu komunikat na zegarach:decayed: a heble będą tylko bez absu także jak ktoś nie ma kasy to żaden problem przełożyć stare:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blue Racing to płyn sportowy a on jest bardzo higroskopijny, trzeba go wymieniac co 1 rok

na Typ200 spokojnie pojezdzisz ze 3 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blue Racing to płyn sportowy a on jest bardzo higroskopijny, trzeba go wymieniac co 1 rok

na Typ200 spokojnie pojezdzisz ze 3 lata

Tam gdzie będę zmieniał tarcze i klocki zaproponowano mi płyn ATE blue racing i w sumie patrząc na specyfikację i porównując z ATE Typ200 nie ma żadnych różnic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz Ci podałem róznice

Nie wiem skąd wziąłeś tą informację, że BLUE RACING trzeba wymieniać co rok, gdy producent pisze, że wymiana co 3 lata??? Ale nie sprzeczam się, bo się nie znam, podaje tylko opis producenta płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam spektrometr do sprawdzania jakosci płynu

po roku temperatura wrzenia jest na poziomie 185 stopni a to juz lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam spektrometr do sprawdzania jakosci płynu

po roku temperatura wrzenia jest na poziomie 185 stopni a to juz lipa

Twoje badania dotyczą płynu suchego czy mokrego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...