ppa4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Hej, Pewnie już było pierdylion razy, ale że ręczny w tym aucie jest 'na przycisk' to może jest inaczej ... Moje pytanie, to czy parkując lepiej zostawiać auto na biegu 1/wstecz zamiast na 'przyciskowym' ręcznym czy też może na odwrót, a może oba na raz ? Nie powiem, że znaczenie ma też utrudnienie odholowania auta ... Czym skutkuje zostawianie auta na biegu w mrozy/gorąc a czym zostawiając na ręcznym też w skrajnych warunkach pogodowych ?
vito217 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Nie wiem jak tam z ręcznymi na guziki. Ja zwykle po zaciągnięciu ręcznego hamulca odruchowo wrzucam wsteczny jeżeli stoje na górce maską w dół lub na 1 jeśli stoję maską do góry. Rzeczywiście w autach z napędem na przód takie rozwiązanie utrudnia bardziej zjechaniu samochodu z górki niż odholowaniu. Odholować można każdy samochód poprzez wstawienie go na samochód holujący za pomocą HDS-u I według mnie skutkuje niczym
ppa4 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Z doświadczenia ze starszymi autami, robię dokładnie tak samo - chociaż na ręcznym raczej na mrozie/słońcu nie zostawiałem, bo to mu nigdy nie służyło. Natomiast technika idzie do przodu i może teraz zostawiania na biegu szkodzi skrzyni, gdybym miał wybierać to wolę zepsuty ręczny niż trafioną skrzynię ...
mxzibi Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie wiem jak tam z ręcznymi na guziki. Ja zwykle po zaciągnięciu ręcznego hamulca odruchowo wrzucam wsteczny jeżeli stoje na górce maską w dół lub na 1 jeśli stoję maską do góry. Rzeczywiście w autach z napędem na przód takie rozwiązanie utrudnia bardziej zjechaniu samochodu z górki niż odholowaniu. Odholować można każdy samochód poprzez wstawienie go na samochód holujący za pomocą HDS-uI według mnie skutkuje niczym A jaką daje nam to różnice jaki bieg wbijesz pod górkę czy górki - nie kumam?? Zaciągać zawsze ręczny bo po to jest a bieg jak kto woli bez różnicy czy z górki czy pod górkę .
bartek123415 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 z elekrtrycznym recznym trzeba uwazac w zime bo woda w okolicach zaciskow podczas postoju moze przymarznac i gdy nawet spuscimy z hamulca to woda tam zamarznieta bd moj tata tak mial w tiguanie. ja w swojej a4 w lato zaciagam reczny i bieg a w zime tylko bieg
mxzibi Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 3 lata mam elektryczny hamulec ręczny i nigdy nie miałem z nim problemu.
Gość harry19-19 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 ja zawsze od wiosny do jesieni zostawiam zawsze na ręcznym a póżniej na biegu , a odnośnie zimy i mrozy to zostawiam tylko wyłącznie na biegu gdyż linka hamulca ręcznego może zamrozić się i wtedy możemy nie ruszyć z miejsca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się