Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

wieksza temp silnika ..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

napisałem w innym temacie napisze i tu " i mówiłem, że odkamienienie pomoże", powodzonka ja już rok tak po tym płukaniu STP i dalej grzeje.

Opublikowano

DANEKPL ale dolny waz od chłodnicy robil ci się cieply? czy nie bo u mnie jest prawie to sam tylko tyle ze dolny waz jest zimny

Opublikowano

sprawdze ci dzis rafał i dam znaka wieczorem bo bede jechał to zagrzeje fure a żeby zmacać tego węża to musze dolot do filtra ściągnać ;). jakpoczułem że chłodnica się nagrzewa i na tyle ile wymacałem to do samego dołu to wąż dolny wchodzący do termostatu pewnie też. ale jak poczułem że wali żywym ogniem z nawiewów to juz nic nie rozbieralem. Dzis bede musial dostać sie do wentylatora od nawiewów bo żyje własnym życiem i włącza sie wtedy kiedy nie potrzeba i na odwrót ;)

Opublikowano
Auto powinno trzymać temp 90 stopni i koniec kropka. Każde odstępstwo od tej normy nie jest normalne. Sam dzisiaj miałem niespodziankę bo przy minusowych temp jadąc do pracy temp skoczyła mi do 95 i powoli rosła, nadmuch na maksa i temp spadła ale teraz też mam zagwozdkę co nie tak. Gaz włączył się normalnie, dmuchał ciepłym powietrzem z nagrzewnicy - ale nie jakoś bardzo ciepłym, chłodnica oczywiście zimna, zbiorniczek wyrównawczy i węże od niego również. I teraz zastanawiam się - przycięty termostat czy też może wirnik na pompie :facepalm:

ja miałem podobny przypadek;) podczas jazdy temperatura wzrastała mi do 95 stopni po czym później wracała do normy, okazało się że to wirnik w pompie. pozdrawiam

Opublikowano

no jak był plastikowy, bo zdarzają sie takie pompy, ale raczej w 2.6 tak jak u mnie był metalowy(może aluminiowy juz nie pamietam).

Opublikowano

A 1,8 też są plastikowe bo u mnie był i u kumpeli też był. Tylko tak jak pisałem, raczej mała szansa aby obracał się na ośce. U kumpeli pękł na pół i nie miała w ogóle obiegu.

Opublikowano

większosc wirników pompy wody jest plastikowa.ja w 2.6 miałem ori plastik lub jakies inne tworzywo i przy wymianie ( mialem tak ze auto mi sie przegrzwałon i nie wiadomo bylo czemu ) okazało się że pompa wody nie podaje prawidłowego obiegu. po wyciagnieciu pompy okazało się że wirnik z łopatkami a w sumie jego srodek sie wyrobił i trzpień kreci się w srodku a wirnik stoi ;) wymiana pompy na ruville i pompuje aż miło ;)

Opublikowano

ja bym jednak polecał zakupić SKF, przynajmniej bedzie pewność ze bedzie ok, ale nie mówie ze Ruville jest niedobra.

Opublikowano

skf jest chyba najbardziej popularny i bodajże polski. Ja mam mechanika który pracował w ASO w seacie i od ok 5-7 lat prowadzi swoj warsztat zajmuje się tylko VAG-iem wiec narobił się już przy tym troche i założył ruville gdzie pompa jest niewiele droższa ale jakościowo według niego jest dużo lepsza. wiem ze co mechanik to inne zdanie ale jeżeli gosciu robi tylko grupe aut jednego producenta ( o il emożna to tak nazwac ) to ma jakiś obraz jak sie auta zachowują i jaka jest awaryjność. nieważne, ważne za to że ma chodzić dobrze ;)

Opublikowano

pompa ruville raczej jest tańsza od SKF chyba, że Cię źle zrozumiałem.

Opublikowano

mi ruvila wytrzymała 18 tys....... widocznie taki model bo u brata zakładana w jednym czasie chodzi dalej ok 45 000 teraz mam febi i ma już przelatane ok 30 i śmiga

co do metalowego wirnika podobno jakiś producent robi pompy do adr z metalowym wirnikiem tak mi kiedyś powiedziano w sklepie

Zainwestuj w skf

Opublikowano

dokładnie jednemu się uda drugiemu już nie. SKF i tyle w temacie jak dla mnie.

Opublikowano

SKF miałem ostatnio w ADR i z tego co kojarzę była z metalowym wirnikiem.

Opublikowano

SKf montowałem na wiosne do swojego ADRa i miała metalowy wirnik

Opublikowano

no właśnie cały czas o to sie rozchodzi ze ma metalowy wirnik a nie plastik

Opublikowano

o tak metalowy wirnik z metalowym trzpieniem lepsza "przyczepnosc" a plastik szybciej się wyrabia. do Abc mialem skf za chba 190 zl a ruvilla za 270 zl

Opublikowano

wow to nie spodziewałem się że ruvilla jest droższy od SKF:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...