briano Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 witam koledzy, Szukam tzw. złotego środka pomiedzy komfortem a dobrą prezencją auta. I tak no wiadomo ze im felga wieksza tym ładniej sie prezentuje gdybym mial jeździć w niedziele do koscioła to pewnie było by to 19-20 cali, natomiast robie dostc duze przebiegi gdyż używam auta do pracy około 5 tys km miesiecznie i niec chcial by, wadawac setek zlotych na prostowanie felg i wymiane zawieszenia. Dlatego bardzo mocno zastawiam sie nad 17stkami czy to dobry wybór?? Jaki wzór 17 wam sie widzi?? i czekam na szczere odpowiedzi jaki to jest zloty srodek jeżeli chodzi o rozmiar? Mi podobają sie np. takie :
.Pablo. Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Ja właśnie przesiadłem się na 17 wcześniej miałem 16 i różnica mała w utracie komfortu zawieszenie mam sline. Z tym że ja zamiast 215/45 włożyłem 215/50 czyli wyższy profil. Zawsze to trochę więcej gumy. Na 18 przy tych drogach na których ja się poruszam bym się nie zdecydował. 17 to złoty środek komfort i wygląd. Takie jest moje zdanie. Ps na 17 przydałby się juz zawias -20.
briano Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 Co do opon to rozwaze mocno 215/50 bo mi rowniez chodzi o komfort 5tys km miesiecznie czyli 60tys rocznie swoje zrobi, dopoki auta bede uzywal do pracy nie ma mowy o obnizeniu zawieszki, chyba ze bede mial drugie auto do pracy wtedy co innego, a co szadzicie o takim felunku to jest z b8 pasowalby do do b7 ??
marda16 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 zobacz mój wątek tam też wymieniałem 16 na 17 koła jest to co chciałem komfortowo,na 17 za wysoko stoi auto bez obniżenia http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-75/b7-bpw-moj-automacik-b7-bpw-swap-320-a-181758/ do B7 nie podejdą mają inny otwór centrujący..
artur10a Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 jak dasz 17 na serii to bedzie troche koza ;/
.Pablo. Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Co do felg podejdą tylko trzeba dać pierścień centrujący. Ja założyłem u siebie felgi z b8 do tego pierścień i wszystko hula aż miło. pierścień na piastę 57,1 na felgę 66,6. Co do tego że będzie wyglądać jak koza to nie koniecznie bo opona 215/50/17jest wyższa od 215/45/17 i powinna wypełnić nadkole.
briano Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Co do felg podejdą tylko trzeba dać pierścień centrujący. Ja założyłem u siebie felgi z b8 do tego pierścień i wszystko hula aż miło. pierścień na piastę 57,1 na felgę 66,6. Co do tego że będzie wyglądać jak koza to nie koniecznie bo opona 215/50/17jest wyższa od 215/45/17 i powinna wypełnić nadkole. A mozesz pokazać jak u Ciebie ta oponka wyglada na aucie ?? nie jest mocno baloonowa??
.Pablo. Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 W wolnej chwili wkleje zdjęcie. Opona balonowata nie jest bo w wysokości profilu różnicy jest nie cały centymetr więc tyle co nic. ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 09:54 ---------- Mam tylko takie zdjęcie bo mam już zimówki. Na zdjęciu 16 (205/55)vs17 (215/50).
briano Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 szerokosci myslalem ze to oczywiste
barb123 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Jak ktoś mnie pyta ile cali mam felgi w aucie to raczej nie pyta o szerokość
.Pablo. Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Jest to ori felga z b8 17x7.5J rozstaw śrub 5x112 otwór centrujacy 66.6 . Tyle danych powinno ci wystarczyć :-P ---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:15 ---------- No dobra masz jeszcze et 45 :-P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się