Kamil8323 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Jestem posiadaczem super A4 2,6 w automacie. Od pewnego czasu zaczęło ją coś boleć. W czasie jazdy w granicach 70-100 km/h pojawiają się drgania. Drgania przechodzą na karoserię. Wrażenie takie, jakby na oponie był guz. Opony wykluczam bo przerzuciłem na zimówki i dalej dzieje się to samo...Czy ktoś może coś podpowiedzieć, czy szukać na zawieszeniu, w łożyskach, na przegubie, nie wiem gdzie szukać....Proszę o pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Prawdopodobnie przeguby wewnętrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Też tak myślę, obstawiam jeszcze którąś półośkę, wstawiłem do mechanika i czekam na info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaskiKR 0 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Przerabialem to u siebie tyle że w skrzyni CTD wina było padniete łożysko czymajace prawy wybieraka przy mechanizmie różnicowym.wybierak miał na lozysku luz wybierak zamiast kręcić się w koło zataczal tak zwane jajko tworząc wibracje które przenosiły się na oske i dalej na koło co było najbardziej odczuwalne przy tych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Mówimy o automatycznej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Dzięki, podkreślam skrzynia automatyczna.... Po wizycie u mechanika" stwierdzam, że przyczyną jest nie dokręcone łożysko", koleś mówił ze odkręcone było, luz na 3 cm strach mało koła nie zgubiłem. Po dokręceniu awaria zniknęła...na chwilkę. Auto przejechało jakieś 40 km po centrum, mały teścik na obwodnicy i dalej to samo:/ tracę cierpliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maju91 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 a kolego przekładałeś całe koła czy tylko opony na zimowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 cale kola, dzisiaj jeszcze je dokładnie wyważyli, awarie wyczaiłem już na kola letnich...ale na zimówkach dalej to samo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ja w dalszym ciągu stawiam na przeguby wewnętrzne, na poluzowane łożysko może być tylko następstwem tych drgań lub równoległą usterką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Podsunąłem mu Twoje spostrzeżenie, to powiedział ze tak powinno zachowywać się pod obciążeniem. Zauważył, że z jednej strony ma większy luz. Łożysko niedokręcone było z tyły - prawa strona...Planuje jutro zajechać do innego mechanika , posłucham co on mi powie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Z tyłu to inna bajka. Wyrobiony przegub telepie właśnie pod obciążeniem, po ujęciu gazu raczej nie powinien, ale mocno wywalony może dawać znać, w automacie nie wyczujesz jakiego rzędu tam są luzy bo sprzęgło hydrokinetyczne te luzy i szarpnięcia z tego tytułu powstałe kasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Dzisiaj jadąc do pracy zauważyłem przy 50 km/h są odczuwalne drgania, dałem mu w pi.... pod gore- drgania słabo odczuwalne, na prostej przy 100 km/h - drgania stłumione ale odczuwalne. Jazda z górki odczuwalne drgania. Po odwiedzeniu nowego siedliska mechanikow ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- Jutro sam biorę się za nią, będę miał więcej wolnego czasu.... ---------- Post dopisany 27-11-2013 at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 18:52 ---------- Auto naprawione, igła Koszt części 170 pln, robocizna-hmmm dobry warsztat w mojej firmie i ogarnięty koleżka:) mechanik od spraw niewyjaśnionych DZIĘKI WSZYSTKIM CO CHCIELI MI POMOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 no dobra ale nie napisales co to bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 półośka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 170 zł pasuje na przegub wewnętrzny:przebiegly: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Specjalnie ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- Zdjąłem kola z tylu:) okazało się tarcze miałem powalone, gniazda łożysk powybijane,,, łożyska i tarcze poszły do wymiany :)Czopy całe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 to za 170 zł da się kupić tarzce na tył i do tego jeszcze łożyska? W sumie najważniejsze, że przy tych 1000 kmh koła nie zgubiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Normalnie tarcza - dolna polka to koszt jakiś 105 pln, a łożysko w cenie jakiś 40 pln. Moj szwagier ma hurtownie z czesciami samochodowymi... i dlatego taka cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imbusek 1 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Mam bardzo podobny problem ale na 4, 5 biegu przy 50 , 70 km/h tez buja autem jak by opona miala guza ale wlasnie jak czytam wasze posty to jakis czas temu zauwazylem ze mam duze luzy na lozyskach na tylnych kolach to stwierdzilem ze nie bede wymieniac na nowe tylko dokrece aby nie bylo luzu. No i tak mi sie wydaje ze od tego czasu stal sie problem czy jest to mozliwe aly lozyska bylu juz do kitu przez to ze byl duzy luz a ja dokrecilem ? Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil8323 0 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Moim zdaniem jeśli łożyska maja już luz, to się ich nie dokręca, kwalifikuje się na zmianę.... nie czekaj, aż sie znowu odkręci się, koszt części i naprawy jest naprawdę znikomy... jeśli będziesz czekał to licz, ze koszt naprawy może wzrosnąć.... Proponuje przejrzeć tarcze i zmienić łożyska.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się