krakowiak241 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam dzisiaj rano wracałem z pracy i po 15km przełączył mi się z lpg na bp (klima była włączona). Pomyślałem że ją wyłączę i wtedy wróciło na lpg. Czyżby czujnik temperatury przy reduktorze? Temperaturę łapie dobrze tak po 5-6km ma 90 stopni i trzyma już cały czas wiec to chyba raczej nie termostat. Płynu nie wywala, układ chłodzący jest odpowietrzony. Może jakieś zwarcie w kabelkach od instalacji... Zastanawiam się czy to z klimą to był przypadek czy może jest to jakoś ze sobą powiązane
jacek70 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Raczej przypadek. Obserwuj czy problem się powtórzy.
krakowiak241 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Ok do soboty rana będę więcej wiedział bo będę miał wyjazd tak 35km w jedną stronę ---------- Post dopisany 23-11-2013 at 07:30 ---------- Poprzedni post napisany 21-11-2013 at 16:56 ---------- więc jak na razie problem się nie powtórzył. Zobaczymy jak zrobi się zimniej ---------- Post dopisany 25-11-2013 at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2013 at 07:30 ---------- dzisiaj znowu problem się powtórzył. Przełączyło mi z lpg na bp. Zrobiło się zimniej i od razu problem powrócił
dominikk Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 W pierwszej kolejności filtry sprawdź: faza ciekła w szczególności. Jak jest przytkany za bardzo, to reduktor nie ma z czego zrobić ciśnienia i sterownik będzie odłączał lpg. To taka wstępna propozycja.
jacek70 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Wskazana wizyta u gazownika , przy okazji wymiana filtrów ,sprawdzenie czujnika na reduktorze i samego reduktora.
krakowiak241 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 Ok dzięki za podpowiedzi filtr między reduktorem a wtryskami wymieniany jakieś 1,5 miesiąca temu. Powiem żeby sprawdzili ten reduktor i czujnik. Jak na razie od 5 dni problem nie występuje
RAWULI Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Witam, o mnie z reduktora wychodziła 1 rura, później Y na każdą głowicę osobno i na każdej filtr przelotowy a teraz najlepsze przed filtrem - za reduktorem na 1 z węży była przelotówka z króćcem pomiarowym na wężyk ciśnienia i drugim na czujnik temperatury:facepalm: , tam było tak zasyfione że czujnik temperatury gazu głupiał i ten wężyk się przytkał - - stąd wywalało mnie na benzynę przy lekkim obciążeniu. Dodam że niestety przelot gazu był tak czy siak ograniczony, bo w środku tej przelotówki wystawał czujnik temp i gwint króćca ciśnienia. Cały ten burdel ogarnąłem i zrobiłem kompensację na listwach i na kompensacji tą przelotówkę do pomiarów założyłem i hula. zanim to odkryłem zmieniłem reduktor ....wtryski też....i się okurwiałem bo kilka innych kwiatków gazownik- instalator zostawił po sobie. jakby co mam reduktor KME silver używany do sprzedania, ( jest sprawny ale pasowało by wyczyścić). Ile to nerwów i czasu mnie kosztowało...takie kwiatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się