Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpie podczas jazdy


misiek547

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problemik z moim silnikiem mianowicie kiedy się rozgrzeje zaczyna szarpać po dodaniu lub odjęciu gazu. Czasem zdarza się w szczególności na gazie że ciężko ruszyć z jedynki może ktoś podpowie co sprawdzić co zlogować dodam że cewkę zmieniłem i dalej jest to samo

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 14:41 ----------

zastanawiam się czy to też może być sonda lambda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem ostatnio błędów nie było. A logi jak co jakich kanałów zrobić?

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

Może to być sprzęgło.

A co do sprzęgła może szarpać dopiero na rozgrzanym silniku

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raczej nie zauważyłem idzie dobrze latem jak się mocno zgrzał to mulił trochę. Ale teraz idzie dobrze

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:55 ----------

sprawdziłem teraz jeszcze raz czy jakiś błędów nie nałapał i niestety nic nie pokazało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwny przypadek :) Jeżeli by coś z silnikiem się działo to byś zauważył również w innych okolicznościach, coś się musi dziać ze skrzynią i/lub sprzęgłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kurcze nie wiem może jestem też przewrażliwiony. Bo to szarpnięcie następuje jak gwałtownie dodam gazu lub puszcze gaza tak jak trzymam prędkość jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam to samo tylko ze 2.6 v6, troszkę już wyeliminowałem części, ale to nie były trafne cele. Przepustnice juz wymieniłem, świece, uszczelniłem kolektor ssący, krokowca wyczyściłem, weze podciśnień wymieniłem. Ale zostały mi droższe cześci do sprawdzenia( 2x sondy, komputer ECU, przewody świec i cewka zapłonowa(tańsza cześć). Ale ja u mnie obstawiam raczej problem z ECU. Ale to też takie wróżenie z fusów:P

---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ----------

tylko że ja przy tym mam spadek mocy jeszcze (słaby od dołu, później jest w miare dobrze), a i na zimnym jest dużo lepiej ale to raczej przez wieksza mieszanke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kurcze nie wiem może jestem też przewrażliwiony. Bo to szarpnięcie następuje jak gwałtownie dodam gazu lub puszcze gaza tak jak trzymam prędkość jest ok

A moze poduchy pod skrzynia , silnikeim? Wjedz na kanał i obejrzyj je.

Wysłane z mojego telewizora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdziłem jak wyglądają świece i na 3 i 4 cylindrze jest nalot na otulinie ceramicznej na pozostałych dwóch tego nie ma

20131125_120547.jpg

---------- Post dopisany at 12:49 ---------- Poprzedni post napisany at 12:47 ----------

20131125_120558.jpg

---------- Post dopisany 27-11-2013 at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany 25-11-2013 at 12:49 ----------

I co nikt nie ma pomysłu co jeszcze sprawdzić. Dziś sprawdziłem czy sprzęgło się nie ślizgowe. Wrzuciłem piąty bieg przy 50km/h i podał w podłogę i nic się nie działo

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany 28-11-2013 at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 19:21 ----------

jeszcze zauważyłem że autko jak się nagrzeje to na biegu jałowym nie pracuje do końca równo tylko czasem tak dziwnie zarzuci budą słychać w tym momencie różnice w pracy silnika i tak co jakiś czas. Jeszcze dziś podłączyłem komputer i sprawdziłem wszystkie bloki jakie można było na biegu jałowym. Wszystko jest w normach poza sondą lambda pokazywała dziwne wartości na gazie nawet -20 a ja przełączyłem na benzynę to wskakiwało na w okolice 10 czasem i 12 a nawet 14. Z tego co wyczytałem to sonda na biegu jałowym powinna oscylować od -10 do 10%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przepływka ile pokazuje na jałowym?

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

ps. filtry od gazu czyste?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przepływka ile pokazuje na jałowym?

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

ps. filtry od gazu czyste?

Na jałowym nie pamiętam ile ale w normie było filtry od gazu zmieniane niedawno

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może odłącz gaz, czyli zakręć butle wypal to co jest w rurkach i wyjmij bezpiecznik potem adaptacja przepustnicy i odłączenie aku na jakiś czas i tak pojeździj trochę o ile to sprawa usterki silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miało by to na celu?

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ----------

tak poczytałem a może dwumasa się kończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź kolego jedź gdzieś na komputer do jakiegoś kumatego gościa bo to chyba taniej wyjdzie

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:48 ----------

A odłączenie LPG ma na celu sprawdzenie czy to on coś miesza o ile to od silnika szarpie a 2mas to chyba słychać jak stuka metalicznie

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...