TnX 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Cześć! Planuje od kilku dni zabrać się za wymianę podświetlenia w zegarach, rozejrzałem się troszkę po guglach, nie uzyskałem odpowiedzi na parę pytań - może źle szukałem. Posiadam Audi z roku 98, zegary bez FIS'a, nigdy nie grzebałem w nich i dlatego nie wiem czy jest możliwość wymiany tego, czy te diody są zlutowane czy inny szwabski wymysł. Chciałbym zmienić podświetlenie na białe, a wskazówki czerwone. podejdą tam ledy, jakieś wymyślne diody? Czekam na jakieś wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 obawiam się że możesz mieć tam zarówki ale nie jestem pewien musisz rozbebeszyc zegary i będzie wiadomo jeśli diody to są tam smd coś takiego lub z podwójnymi diodami na wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TnX 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 one są zlutowane na stałe, czy jest możliwość ich wymiany? Jutro zabiorę się za odkręcenie tych zegarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jeżeli masz diody to są wlutowane w płytkę. Jeśli żarówki to są w cokołach wkręcone w płytkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 spotkałem się że diody są jeszcze przyklejone te ze zdjęcia są klejone widać białe plamy kleju pod diodami lutowanie jest troszke utrudnione ale da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TnX 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Oby nie diody, bo przecież trochę z przelutowaniem zabawy jest, a ja do takich rzeczy nie mam nerwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Pozostaje tylko wyciągnąć licznik i będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Przecież same żarówki ani ledy ci nic nie dadzą :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TnX 0 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Możesz jaśniej? Wymiana podświetlenia na odcień biały nic nie przyniesie, czy tarcze są fabrycznie pomalowane na czerwono? Jeszcze nie zabrałem się za rozbieranie tego, bo mam lekką kontuzję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 jak sie nie myle to pod tarcza jest jeszcze folia, choc na zarowkach sa takie koloryzujace gumki jak nie zrobisz sam to sie nie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się