Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Migający wykrzyknik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od pewnego czasu, ale nie zawsze po załączeniu zapłonu na głównym wyświetlaczu pali mi się wykrzyknik z podwójnymi nawiasami ((!)) . Towarzyszy mu trzykrotny sygnał dźwiękowy, kontrolka znika i pojawia się OK. Płynu jest do oporu, kontrolka akumulatora jest inna jak również ABS, grubość klocka itd. Więc co to może być. Za pomoc z góry dziękuję.

Opublikowano

Ta kontrolka nie odpowiada tylko za układ hamulcowy. Jeżeli zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się kontrolka i sygnał dźwiękowy to oznacza że pada akumulator. Najlepiej jeżeli masz taką możliwość podpiąć vag i sprawdzić czy są błędy, ewentualnie vagiem możesz sprawdzić czy sygnały z czujników abs są równe jadąc prosto, warto też sprawdzić kable i styki od tych właśnie czujników.

Opublikowano

Jakie numery VAG odpowiadają za napięcie akumulatora i sygnały z czujników ABS. Te czujniki trzeba sprawdzić na ruchu. Dla pewności wyciągnę o podładuję akumulator. Czy trzeba zachować odpowiednią procedurę odłączania akumulatora.

Opublikowano

Kolego ja miałem podobny problem i podjechałem do punktu sprzedaży akumulatorów, gdzie gościu bez żadnego problemu podpiął do aku jakieś urządzenie i po kilku minutach oświadczył że akumulator jest sprawny w 50 % a dokładniej mówiąc jego możliwości rozruchowe a potem podłączył coś innego i stwierdził że jedna cela "padła" i na koniec mnie pocieszył - że raczej tej zimy nie "przeżyje":facepalm:

Opublikowano

Witam.

Otóż mam problem.

Po wymianie czujnika ABS (tył prawy) pojawiły się komplikacje.

Kiedy zapalam autko to pojawia mi się od razu kontrolka ABS. Po przejechaniu 1km - 2 km wyskakuje czerwona lampka z wykrzyknikiem.

3 razy pika i przestaje ale cały czas mruga. Nie wiem za bardzo co to może być. Bardzo bym prosił o porady co należy zrobić.

Posiadam kabelek i VCDS do niego.

Pozdrawiam gorąco :-)

Opublikowano

Jak masz VAGa to go podepnij i wklej błąd

Opublikowano

A jak chcesz instrukcje ?

Podpinasz vaga wchodzisz w blok ABS a potem w błędy i wyskakuje Ci to potrzeba.

Wklejasz tutaj i lecimy

Opublikowano
VCDS-Lite Version: Release 1.2

Sunday, 01 December 2013, 14:32:43:0

Control Module Part Number: 8E0 614 111 A

Component and/or Version: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00

Software Coding: 0273004284

Work Shop Code: BB 24334

VCID: 1C4B57739FB3

3 Faults Found:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)

35-00 - -

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

35-00 - -

00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation

35-10 - - - Intermittent

A tutaj wrzucam Auto Scan

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Sunday, 01 December 2013, 14:43:50:0

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.LBL

Controller: 4D0 907 551 F

Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D02

Coding: 04201

Shop #: WSC 06325

VCID: 29257EA7C0E1

No fault code found.

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL

Controller: 8E0 614 111 A

Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00

Coding: 0273004284

Shop #: BB 24334

VCID: 1C4B57739FB3

3 Faults Found:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46)

35-00 - -

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

35-00 - -

00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL

Controller: 8L0 820 043 D

Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75

Coding: 04160

Shop #: WSC 06325

VCID: 29257EA7C0E1

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI7.LBL

Controller: 8D0 959 655 C

Component: Airbag 7 Audi 0303

Coding: 00106

Shop #: WSC 06325

VCID: 361FA5DB015F

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.LBL

Controller: 8D0 919 860 GX

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D12

Coding: 00162

Shop #: WSC 00550

VCID: 8C6BA733AF53

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0615427

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: None

Controller: Bit teA dre sst

Component: e 17 eingeben

VCID: CEEF6D3B19CF

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL

Controller: 8LO 862 257 D

Component: ZV-Pumpe, Funk D03

Coding: 12864

Shop #: WSC 65535

VCID: 55DD0257BC19

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Sprawdzić akumulator można domowym sposobem :

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/samodzielna-diagnoza-uszkodzony-akumulator-alternator-zrob-to-288945/

---------- Post dopisany 03-12-2013 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-11-2013 at 20:53 ----------

Naładowałem akumulator lecz problem nie ustąpił. Teraz znak ten pojawia się od razu po uruchomieniu silnika i znika. Może faktycznie jest to wina układu hamulcowego. Jak to sprawdzić programem diagnostycznym które grupy obserwować.

Opublikowano

Podepnę się do tego tematu żeby nowego nie zakładać.

Na początku miałem problem z tym wykrzyknikiem i trzema sygnałami dźwiękowymi. Po tym gasło wszystko i było ok.

Po podpięciu VCDS nie mógł się połączyć ze sterownikiem ABS(ABS-u nie miałem więc wszystko jasne). Wymieniłem więc pompe ABS.

Po wymianie pompy po odpaleniu auta wykrzyknik, trzy sygnały dźwiękowe i dodatkowo kontrolka ABS.

Zapięłem VCDS i wyszedł czujnik ABS tylni lewy- przerwa. Nie wymieniałem go jeszcze bo nie idzie wyciągnąć tej główki. Zlałem odrdzewiaczem i nic.

Jest możliwość sprawdzenia tego czujnika bez wyciągania go? Pytam bo znajomy mi mówił, że jak się podepnie inną pompe niż powinna być to objaw jest taki sam(wtf?).

Ewentualnie macie jeszcze jakieś sugestie co szukać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...