Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Geometria kół Audi a4 b6


Czokla001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ,Kłopoty z moim audi a4 b6 dotycza zawieszenia .O tuż mechanik stwierdził ze mam 1 wachacz górny do wymiany a na dolnym guma w wachaczu jest zuzyta . Ze względu że mam nowe zimówki na przodzie a szkoda zeby je ściachało udałem sie na warsztat czy faktycznie mechanik miał racje okazało sie ze geometria była nieprawidłowa a zawieszenie jest w porządku , więć zdecydowałem sie na zrobienie geometri . Zaznaczam że cała akcja dzieje sie w Angli . Dodam ze robiłem geometrie 4 miesiące wczesniej i teraz te parametry sa całkiem inne .Czy tak powinno byc? .prosze was o jakieś porady . poniżej dodam wydruk z ustawienia

Farmera_001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ,Kłopoty z moim audi a4 b6 dotycza zawieszenia .O tuż mechanik stwierdził ze mam 1 wachacz górny do wymiany a na dolnym guma w wachaczu jest zuzyta . Ze względu że mam nowe zimówki na przodzie a szkoda zeby je ściachało udałem sie na warsztat czy faktycznie mechanik miał racje okazało sie ze geometria była nieprawidłowa a zawieszenie jest w porządku , więć zdecydowałem sie na zrobienie geometri . Zaznaczam że cała akcja dzieje sie w Angli . Dodam ze robiłem geometrie 4 miesiące wczesniej i teraz te parametry sa całkiem inne .Czy tak powinno byc? .prosze was o jakieś porady . poniżej dodam wydruk z ustawienia

http://s14.postimg.org/3zpw0492l/Farmera_001.jpg

Nie wiem czy to ma znaczenie ale ktoś kto to robił wybrał B8 zamiast B6. Może nastawy fabryczne są inne aczkolwiek nie sądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ,Kłopoty z moim audi a4 b6 dotycza zawieszenia .O tuż mechanik stwierdził ze mam 1 wachacz górny do wymiany a na dolnym guma w wachaczu jest zuzyta . Ze względu że mam nowe zimówki na przodzie a szkoda zeby je ściachało udałem sie na warsztat czy faktycznie mechanik miał racje okazało sie ze geometria była nieprawidłowa a zawieszenie jest w porządku , więć zdecydowałem sie na zrobienie geometri . Zaznaczam że cała akcja dzieje sie w Angli . Dodam ze robiłem geometrie 4 miesiące wczesniej i teraz te parametry sa całkiem inne .Czy tak powinno byc? .prosze was o jakieś porady . poniżej dodam wydruk z ustawienia

http://s14.postimg.org/3zpw0492l/Farmera_001.jpg

Nie wiem czy to ma znaczenie ale ktoś kto to robił wybrał B8 zamiast B6. Może nastawy fabryczne są inne aczkolwiek nie sądze.

a dlaczego nastawy w B6 i B8 miałyby być takie same????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj ustawiałem geometrie na diagnostyce komputerowej po wymianie paru elementów i wyglądało to tak, że wybiera parametry marka>model>i rodzaj zawieszenia były do wyboru wszystkie typy tzn. 1ba 1be 1bd quatro i FWD koleś pomimo że mu mówiłem jaki rodzaj jest osobiście sprawdzał na wlepie w bagażniku więc to wszystko ma znaczenie. Auto teraz jeździ jak ja chce a nie odwrotnie. A4 B8 ma na pewno inne parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ba, samo b8 ma może z 3-4 rodzaje zawieszeń i też sie kąty będą różniły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czyli trafiłeś kolego na odpowiedniego diagnostę i wszystko by sie zgadzało w tym temacie , ze na każdy rodzaj zawiasu sa odpowiednie parametry najbardziej to chodzi pewnie o kąty pochylenia . A miałeś kolego wydruk komput. z ustawienia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czyli trafiłeś kolego na odpowiedniego diagnostę i wszystko by sie zgadzało w tym temacie , ze na każdy rodzaj zawiasu sa odpowiednie parametry najbardziej to chodzi pewnie o kąty pochylenia . A miałeś kolego wydruk komput. z ustawienia ?

Jeśli o mnie chodzi to nie mam, przy mnie to było robione i widziałem jak było przed i po zabiegu. Na forum gdzieś były parametry ustawień z wypisanymi kątami. Musisz poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki. Po ustawieniu zbieżności samochód słabo się prowadzi. Tzn nie mogę " znaleźć" jazdy na wprost. Ściąga mnie to w lewo to w prawo. Całe wymienione. Zbieżność ustawiłem na +1,6 ma ktoś dla mnie jakieś porady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki. Po ustawieniu zbieżności samochód słabo się prowadzi. Tzn nie mogę " znaleźć" jazdy na wprost. Ściąga mnie to w lewo to w prawo. Całe wymienione. Zbieżność ustawiłem na +1,6 ma ktoś dla mnie jakieś porady?

możliwe że długo jeździłeś ze źle ustawioną zbieżnością i opony się przytarły , teraz jest efekt ściągania auta ,na początek podmień koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...