sokal Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Wszystko hula dzieki wielkie ręce pociete jak zwykle
Marcin_K Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 witam mam podobnie a w silniku awx, najpierw jakiś czas temu wskazówka siadła na minimum i wstała max do 60 stopni co jakiś czas wariując, to znaczy raz na 90 wskoczyła zaraz spadła na 50. Z waga wyrzuciło błąd czujnika G62, wymieniłem czujnik i skoki temp. minęły ale! i tu właśnie jest to ale temp. max osiąga 75 stopni. Wymieniłem termostat i nic to nie dało dalej nie dogrzewa. i też nie wiem co jest grane. Słyszałem że jest drugi czujnik temp. płynu chłodzącego ale cały czas grzebie i szukam informacji. A może to być w moim przypadku fakt że wymienił mi czujnik g62 i zamontowany jest na starym oringu?
mily Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Moze byc uklad zapowietrzony, sa mechanicy co twierdza ze sam sie odpowietrzy i u mnie tak bylo, ale mozliwe ze trzeba mu pomóc. Możliwe ze puszcza na oringu, jak nie wymieniłeś. Jak kupiłeś zamiennik możliwe że jest uszkodzony, też były takie przypadki na forum. Ilu pinowy masz czujnik, jak 4 to nie znajdziesz drugiego czujnika, to są dwa w.jednym.
Marcin_K Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 czujnik 4 pinowy ori kupiony termostat tez ori układ się sam odpowietrzał, zostało sprawdzać jeszcze raz po kolei to samo
bongod Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 przypomiałem sobie że kruciec w którym wymieniałem czujnik ,wymieniałem góra 3 miechy temu może mniej a on był w komplecie z czujnikiem ale tandeta :/ może wymień czujnik jeszcze raz skoro tak siadają
Marcin_K Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 czujnik wymieniłem 1.5 tygodnia temu, termostat 5 dni temu
sokal Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Słuchaj, tam nie ma czarów... Wymontuj i sprawdź termostat, sprawdź czujnik, dobrze odpowietrz układ (samo się nic nie zrobi). Sprawdź wszystko powoli i dokładnie.
Marcin_K Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 tak zrobię jeszcze raz wszystko sprawdzę i zobaczymy czy co z tego wyniknie
bongod Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 może w kostcezaśniedziałe styki
elmo814 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 po 1 termosy z b5 z benzyn sa inne niz termosy z b6 ktore maja elektryczna grzałke, jak nie ma uszeczlki to nie panikuj , dokup za 2 zł albo ładuj tam silikon do 300 stopni, bo tymi uszczelkami lubi pozniej sie pocic, sprawdz czujniki i kostki , poskładaj dobrze i na markowych rzeczach, musisz dobrze odpowietrzyc , pusc obieg na nagrzewnice , jak to nie pomoze zdejmij oslone podszybia i zdejmij jeden waz z nagrzewnicy i odpowietrz układ bo tam czesto poduszka sie robi i pompa wody nie ma na tyle siły zeby przepchnac ja ps. oringi pod czujniki dokup ciut grubsze w sklepie z czesciami do ciagników
bongod Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 jestem w szoku jak szybko skazówka staje w pionie
mily Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 A troszkę jeszcze z innej beczki, bongod czy masz klimatronic?? Jak tak to czy chodzi Ci cały czas wentylator od klimatyzacji? To jest OT ale chciałem się tylko upewnić.
bongod Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 ogólnie ja mam klimatronika ale jeden wiatrak i to bez sprzęgła wiskozy z tego co czytałem kiedyś więc nie kreci się cały czas.Jak masz wisko to się kręci cały czas raz szybciej raz wolniej jak uruchomisz na zimnym powinieneś mudz go zatrzymać śrubokrętem (ja tak miałem w b5) jak nie możesz to wusko do wymiany chyba .
Marcin_K Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 podpinałem dziś vaga i pokazuje temp na silniku 72,9 stopni na desce 71 stopni, termostat wymieniony nowy orginał (made in germany- nie pamiętam nazwy), zachowuje się na nim tak samo jak na wymienionym (tam był francuski valeo - który wymieniany był 1.5 roku temu), czujnik wymieniony na nowy (ori zielony), układ odpowietrzony, wiatraki chodzą tak jak powinny nie ma błędu na silniku i na zegarach - pytanie co dalej:/
elmo814 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 ktory czujnik wymieniony, najlepiej sprawdzic i podstawic oba czujniki, a w zegarach nie masz błedu?
Marcin_K Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 ktory czujnik wymieniony, najlepiej sprawdzic i podstawic oba czujniki, a w zegarach nie masz błedu? W tym silniku jest jeden czujnik g2, g62 wtyczka jest 4 pinowa, na zegarach nie ma błędu w silniku też nie
mily Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 ogólnie ja mam klimatronika ale jeden wiatrak i to bez sprzęgła wiskozy z tego co czytałem kiedyś więc nie kreci się cały czas.Jak masz wisko to się kręci cały czas raz szybciej raz wolniej jak uruchomisz na zimnym powinieneś mudz go zatrzymać śrubokrętem (ja tak miałem w b5) jak nie możesz to wusko do wymiany chyba . Z ciekawości się pytam jak jest w 1.8, bo słyszałem już o kilku osób na tym forum że wiatrak ma się kręcić (nie mówię o wisko) cały czas na 1 biegu i wyłaczany jest dopiero jak temperatura otoczenia spadnie poniżej +5 stopni, ale moje schematy i analiza układy elektrycznego tego nie potwierdza, więc poprostu chciałem się upewnić. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się