sahipp Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam. Przeglądałem sobie tematy i wpadłem na wątek gościa http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_n75_schemat-t20724.0.html;msg263616#msg263616. Pisze On o kwadratowym N75 który wymienił na okrągły. Inny gość stwierdził że ten gościu zrobił głupstwo: "Pytanie za 100pkt. .... Czy wiesz co mówisz ?? Ten jak to nazwałeś kwadratowy n75 steruje turbiną ciśnieniowo , a walcowy podciśnieniowo ... to nie ma prawa dobrze działać" . Moje pytanie brzmi: są w aucie dwa takie zaworki czy też może w jego wersji silnika są dwa lub jeden ten kwadratowy, bo niewiem jak to odnieść do swojego auta? Z góry sooorkiii jak zadaje głupie pytanie
Musashi Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 jeden do sterowania egr, drugi do sterowania turbiny
sahipp Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Dzięki za odpowiedz. Mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie tego zaworka szukać? Co to jest EGR? Oraz za co ten zaworek odpowiada tzn czy może on mieć wpływ na utrate mocy tak jak N75-ten okrągły? Z góry za odpowiedź dziękuje.
Musashi Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 egr to zawor recyrkulacji spalin, sterowany podcisnieniowo zaworem N18. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2008, 00:45 _________________________________________________zaworki maja oznaczenie dla N18 1MO 906 627 dla N75 1MO 906 627 A
spanky Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Witam. Przeglądałem sobie tematy i wpadłem na wątek gościa http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_n75_schemat-t20724.0.html;msg263616#msg263616. Pisze On o kwadratowym N75 który wymienił na okrągły. Inny gość stwierdził że ten gościu zrobił głupstwo: "Pytanie za 100pkt. .... Czy wiesz co mówisz ?? Ten jak to nazwałeś kwadratowy n75 steruje turbiną ciśnieniowo , a walcowy podciśnieniowo ... to nie ma prawa dobrze działać" . Moje pytanie brzmi: są w aucie dwa takie zaworki czy też może w jego wersji silnika są dwa lub jeden ten kwadratowy, bo niewiem jak to odnieść do swojego auta? Z góry sooorkiii jak zadaje głupie pytanie w AFN'ie mozesz podmienic te zaworki ... w TDI z turbinami non VTG nie ma takiej mozliwosci ....
roman0012 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Tak..kwadratowy steruje sprezarka cisnieniowo(wykorzystujac cisnie z turbiny)to N75 wykorzystywane w w starszych autach najczesciej w silnikach 1Z. Inny zawr sterujacy turbo w naszych autach to N75 o walcowych krztaltach dziala na zasadzie podcisnienia..jego dzialanie bardzo podobne do zaworu N18 sluzacy do sterowania zaworem ERG(recylkulacja spalin) Oba te zawory ulegaja czesto awari!.. Jesli w czyms nie mam racji prosze o sprostowanie w taki sposum mozna sie czegos nauczyc
gadi Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t36018.0.html;highlight=n75
sahipp Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Temeat wyczerpany prosze o zamknięcie. Dzieki wszystkim za odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się