Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] różne zawory N75???????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przeglądałem sobie tematy i wpadłem na wątek gościa http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_n75_schemat-t20724.0.html;msg263616#msg263616. Pisze On o kwadratowym N75 który wymienił na okrągły. Inny gość stwierdził że ten gościu zrobił głupstwo: "Pytanie za 100pkt. .... Czy wiesz co mówisz ??

Ten jak to nazwałeś kwadratowy n75 steruje turbiną ciśnieniowo , a walcowy podciśnieniowo ... to nie ma prawa dobrze działać" . Moje pytanie brzmi: są w aucie dwa takie zaworki czy też może w jego wersji silnika są dwa lub jeden ten kwadratowy, bo niewiem jak to odnieść do swojego auta? Z góry sooorkiii jak zadaje głupie pytanie :hi:

Opublikowano

jeden do sterowania egr, drugi do sterowania turbiny

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz. Mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie tego zaworka szukać? Co to jest EGR? Oraz za co ten zaworek odpowiada tzn czy może on mieć wpływ na utrate mocy tak jak N75-ten okrągły? Z góry za odpowiedź dziękuje. :hi:

Opublikowano

egr to zawor recyrkulacji spalin, sterowany podcisnieniowo zaworem N18. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2008, 00:45 _________________________________________________zaworki maja oznaczenie dla N18 1MO 906 627

dla N75 1MO 906 627 A

Opublikowano

Witam. Przeglądałem sobie tematy i wpadłem na wątek gościa http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_n75_schemat-t20724.0.html;msg263616#msg263616. Pisze On o kwadratowym N75 który wymienił na okrągły. Inny gość stwierdził że ten gościu zrobił głupstwo: "Pytanie za 100pkt. .... Czy wiesz co mówisz ??

Ten jak to nazwałeś kwadratowy n75 steruje turbiną ciśnieniowo , a walcowy podciśnieniowo ... to nie ma prawa dobrze działać" . Moje pytanie brzmi: są w aucie dwa takie zaworki czy też może w jego wersji silnika są dwa lub jeden ten kwadratowy, bo niewiem jak to odnieść do swojego auta? Z góry sooorkiii jak zadaje głupie pytanie :hi:

w AFN'ie mozesz podmienic te zaworki ... w TDI z turbinami non VTG nie ma takiej mozliwosci ....

Opublikowano

Tak..kwadratowy steruje sprezarka cisnieniowo(wykorzystujac cisnie z turbiny)to N75 wykorzystywane w w starszych autach najczesciej w silnikach 1Z. Inny zawr sterujacy turbo w naszych autach to N75 o walcowych krztaltach dziala na zasadzie podcisnienia..jego dzialanie bardzo podobne do zaworu N18 sluzacy do sterowania zaworem ERG(recylkulacja spalin)

Oba te zawory ulegaja czesto awari!..

Jesli w czyms nie mam racji prosze o sprostowanie :naughty: w taki sposum mozna sie czegos nauczyc :tongue4:

Opublikowano

Temeat wyczerpany prosze o zamknięcie.

Dzieki wszystkim za odpowiedz :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...