Dawyd Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Poskładalismy auto, odpaliło na 20 sekund i zgasło. Nie odpala. Wyskoczyły nastepujace błedy. Podpowie ktos czego sie chycic zeby autko w koncu zajarzyło??
ganjaq Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Już odpowiadam, pierwszy błąd mówi o tym że odłączony był akumulator albo ma za słabe napięcie, błąd jeśli to pierwsze zniknie po jego usunięciu. Drugi błąd mówi o tym że auto nie ma zaadaptowanej przepustnicy, adaptuje się mniej więcej tak Trzeci Czwarty Piąty i Szutsy błąd mówi że macie albo wywalony bezpiecznik od wtryskiwaczy, albo poszły same wtryskiwacze, albo ECM albo macie coś źle tam podpięte Dwa kolejne też wzięły się z błędów okablowania albo tego że nie działają wtryskiwacze. Zbadaj bezpiecznik wtryskiwacza Sprawdzić okablowanie od wtryskiwacza, Ohm badanego wtryskiwacza, w razie potrzeby wymienić. Pozdro
Dawyd Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 Dzieki za posta. No wiec tak. Wlasnie wyczyscilismy przekażnik pod ECU i działa. Błędy z wtryskiwaczy znikneły, sonde 2 podlaczylismy tez znikneły i zostal jeden blad ktory po skasowaniu ciagle sie pojawia. Ten od przepustnicy. Nie mam pojecia co ugryść. Auto poskładalismy, odpaliło elegancko od strzału ! pochodzilo 25 sekund i zgasło i nie pali. Martwie sie ze to moze znowu mnie duzo kosztowac bo to nie typowe krecenie. Auto jak kreci powinno ruszac silnikiem i wydaje bassowy odgłos. A u mnie kreci, zero drgan poprostu paski sie krecą bez zadnego basowego dzwieku i silnik nawet nie próbuje załapac. Brzmi to tak jakby paski i wnetrze silnika sie kreciło i nic pozatym. Ma ktos jakis pomyśł co sprawdzic, bo watpie ze wina tkwi w ten przepustnicy bo by odpalił. Moge jutro narac film jak kręci silnik. Odłaczylismyh w takim samym audi wtryski to poprostu krecilo i nie odpalał ale krecił tak ze silnik drgał i bassowe brzmienie a mnie dziwi wlasnie to ze moj kreci ale tak nijak.... nie wiem jak to opisac. ma ktos jakis pomysł??
zbyszek7791 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 nie wiem co tam robiliście ale jak piszesz, że dziwnie kręci to zaczął bym od podstaw czyli sprawdzenie rozrządu i zmierzenie kompresji
ganjaq Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Wiadomo że jeśli auto ma dziwny dźwięk zaczynamy sie martwić ale ja bym jeszcze chwile zaczekał, napisałeś że auto odpaliło i chodziło przez 25 sekund, jaki byll wtedy dźwięk? Normalny? Tutaj co do adaptacji napisali że: W niektórych samochodach, samochód nie będzie działać poprawnie "lub może nie działać w ogóle" bez wykonywania TBA
Dawyd Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 ganjaq mam nadzieje ze masz racje. Na prawde zaczynam miec juz obawy a juz tyle kasy wywaliłem zeby to auto zrobić. Jesli cos sie "wysra*o" to ja nie wiem... Jestem własnie po nocce, wypije kawe i jade po mechanika i bedziemy sprawdzać kompresje i walnie mi ta adaptacje i zobaczymy. Mam nadzieje ze to jakaś błachostka. Wtedy jak odpalił to chodził równo, zero jakis objawów dziwnych po cym zgasł bez dławienia bez niczego tak jakby sie go zgasiło z kluczyka. ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:18 ---------- No i dzis mamy werdykt. Pierwsze przy kreceniu wyskoczyło OIL. Wiec werdykt był regulator na pompie oleju. I fakty sie zgadzały bo popychacze szybko przestaly stukać. Podpielismy sprzet i krecimy i nabiło 4,5 bara wiec za duzo bo powinno byc 3,5-4 bara ale przy 2 tys obrotów. Jednak jeszcze postanowilismy sprawdzic rozrząd i uwaga.. Rozwaliło koło pasowe.. czarna wizja sie sprawdziła. Bład tez wyskoczył: Sciagamy głowice i.... 4 zawory zagięte.... na szczescie tłoki ok... Głowe trza zawiesc do roboty i poskładac. Oby to cisnienie bylo tym spowodowane ze komprechy nie bylo bo jakby jeszcze regeulator na pompie był zepsuty to cały silnik trza dzwigac zeby miske sciagnąc. Mam nadzieje ze nie...
Rekomendowane odpowiedzi