Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc. Co sprawdzic? Lista błedów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poskładalismy auto, odpaliło na 20 sekund i zgasło. Nie odpala. Wyskoczyły nastepujace błedy.

c0ii.png

Podpowie ktos czego sie chycic zeby autko w koncu zajarzyło??

Opublikowano

Już odpowiadam, pierwszy błąd mówi o tym że odłączony był akumulator albo ma za słabe napięcie, błąd jeśli to pierwsze zniknie po jego usunięciu.

Drugi błąd mówi o tym że auto nie ma zaadaptowanej przepustnicy, adaptuje się mniej więcej tak

Trzeci Czwarty Piąty i Szutsy błąd mówi że macie albo wywalony bezpiecznik od wtryskiwaczy, albo poszły same wtryskiwacze, albo ECM albo macie coś źle tam podpięte

Dwa kolejne też wzięły się z błędów okablowania albo tego że nie działają wtryskiwacze.

Zbadaj bezpiecznik wtryskiwacza

Sprawdzić okablowanie od wtryskiwacza,

Ohm badanego wtryskiwacza, w razie potrzeby wymienić. Pozdro

Opublikowano

Dzieki za posta. No wiec tak. Wlasnie wyczyscilismy przekażnik pod ECU i działa. Błędy z wtryskiwaczy znikneły, sonde 2 podlaczylismy tez znikneły i zostal jeden blad ktory po skasowaniu ciagle sie pojawia. Ten od przepustnicy. Nie mam pojecia co ugryść. Auto poskładalismy, odpaliło elegancko od strzału ! pochodzilo 25 sekund i zgasło i nie pali. Martwie sie ze to moze znowu mnie duzo kosztowac bo to nie typowe krecenie. Auto jak kreci powinno ruszac silnikiem i wydaje bassowy odgłos. A u mnie kreci, zero drgan poprostu paski sie krecą bez zadnego basowego dzwieku i silnik nawet nie próbuje załapac. Brzmi to tak jakby paski i wnetrze silnika sie kreciło i nic pozatym. Ma ktos jakis pomyśł co sprawdzic, bo watpie ze wina tkwi w ten przepustnicy bo by odpalił. Moge jutro narac film jak kręci silnik. Odłaczylismyh w takim samym audi wtryski to poprostu krecilo i nie odpalał ale krecił tak ze silnik drgał i bassowe brzmienie a mnie dziwi wlasnie to ze moj kreci ale tak nijak.... :( nie wiem jak to opisac. ma ktos jakis pomysł??

Opublikowano

nie wiem co tam robiliście ale jak piszesz, że dziwnie kręci to zaczął bym od podstaw czyli sprawdzenie rozrządu i zmierzenie kompresji

Opublikowano

Wiadomo że jeśli auto ma dziwny dźwięk zaczynamy sie martwić ale ja bym jeszcze chwile zaczekał, napisałeś że auto odpaliło i chodziło przez 25 sekund, jaki byll wtedy dźwięk? Normalny? Tutaj co do adaptacji napisali że: W niektórych samochodach, samochód nie będzie działać poprawnie "lub może nie działać w ogóle" bez wykonywania TBA

Opublikowano

ganjaq mam nadzieje ze masz racje. Na prawde zaczynam miec juz obawy a juz tyle kasy wywaliłem zeby to auto zrobić. Jesli cos sie "wysra*o" to ja nie wiem... Jestem własnie po nocce, wypije kawe i jade po mechanika i bedziemy sprawdzać kompresje i walnie mi ta adaptacje i zobaczymy. Mam nadzieje ze to jakaś błachostka. Wtedy jak odpalił to chodził równo, zero jakis objawów dziwnych po cym zgasł bez dławienia bez niczego tak jakby sie go zgasiło z kluczyka.

---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:18 ----------

No i dzis mamy werdykt. Pierwsze przy kreceniu wyskoczyło OIL. Wiec werdykt był regulator na pompie oleju. I fakty sie zgadzały bo popychacze szybko przestaly stukać. Podpielismy sprzet i krecimy i nabiło 4,5 bara wiec za duzo bo powinno byc 3,5-4 bara ale przy 2 tys obrotów. Jednak jeszcze postanowilismy sprawdzic rozrząd i uwaga..

bhf3.jpg

Rozwaliło koło pasowe.. czarna wizja sie sprawdziła. Bład tez wyskoczył:

oj4f.png

Sciagamy głowice i.... 4 zawory zagięte.... na szczescie tłoki ok...

Głowe trza zawiesc do roboty i poskładac. Oby to cisnienie bylo tym spowodowane ze komprechy nie bylo bo jakby jeszcze regeulator na pompie był zepsuty to cały silnik trza dzwigac zeby miske sciagnąc. Mam nadzieje ze nie... :(

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...