Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wycinanie katalizatora w dieslu - czy nie będzie kopcił ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  Lukaszxxx napisał(a):
  Cytat
ojj...raczej Ci wykaze, ze masz te 131 Qcy lub kapku wiecej , a odczucie napewno jest jak zes mial zabakanego kata i tera poprostu atku lzej

Ni no bylem zchipowac autko i wyszlo bezdymnie 151 kuni i chlopaki mowili ze katalizator go trzyma, teraz mam pewnosc ze mieli racje :good:

ojj...dokladnie mnie tez trzymal a potem odczycie +20 Qni :polew:

Opublikowano
  Cytat
ojj...dokladnie mnie tez trzymal a potem odczycie +20 Qni

Mowisz powaznie?? troche chyba nie realne..

Opublikowano
  Lukaszxxx napisał(a):
  Cytat
ojj...dokladnie mnie tez trzymal a potem odczycie +20 Qni

Mowisz powaznie?? troche chyba nie realne..

powaznie :wink4: tak mialem zabakany ze ojciec mnie swoja 80 b4 w tdi zaczynal lykac :wallbash::kox:

Opublikowano

ja w swoim AFN wyciąłem Kata - wrażenia - na plecach tego nie odczułem ale zauważyłem różnicę w dynamice szybciej się zbiera...

do tego sprzedałem kata i dostałem za niego 100zł... koszt czesci 26zł... robota własna.

Opublikowano
  grzechuwoj napisał(a):

Polecam wszystkim wymianę na zestaw plecionka plus kat VFM BOSAL Grup do B5 1,9 AFN koszt około 300zł stary sprzedaje się za 90zł. Sama plecionka z wymianą u mechanika mechanik 150zł. Kat wychodzi 60 zł plus własna robota. :good:

Zdj_cie122.jpg

Zdj_cie125.jpg

gdzie mozna kupic taki zestaw za 300 zl

Opublikowano

miałem okazje sprawdzenia auta na autostradzie po wycieciu kata. wczesniej przy 150km jechał dalej bez problemu ale teraz po wycieciu kata przy w duszeniu pedału gazu do podłogi przy 150km naprawdę fajnie zaczał sie zbierac zwawiej...jeszcze lepiej niz z katem...

Opublikowano

ehhh, wydaje mi się to odczucie mocno naciągane :cool1:, tylko żeby nie było tak jak z zaślepianiem egr, wszyscy polecają a jak się to zrobi to piszą że to ma same skutki uboczne, jedno jest pewne, po wycięciu zaczyna mocniej kopcić :przebiegly:

Opublikowano
  Cytat
ehhh, wydaje mi się to odczucie mocno naciągane , tylko żeby nie było tak jak z zaślepianiem egr, wszyscy polecają a jak się to zrobi to piszą że to ma same skutki uboczne, jedno jest pewne, po wycięciu zaczyna mocniej kopcić

Nie prawda.. u mnie sie naprawde lepiej zbiera a ze mocniej kopci? moz na zimnym maly dymek ale zadnych skutkow ubocznych..

Opublikowano

no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne, ale zawsze warto spytać o skutki uboczne, ja planuje na wiosę kompletny wydech od mg, od turbo i też nie bedzie kata, no chyba że sportowy

Opublikowano
  marcin_o23 napisał(a):

no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne

a co miałoby być w tym niebezpiecznego ?? :naughty:

Opublikowano
  Aydaho napisał(a):
  marcin_o23 napisał(a):

no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne

a co miałoby być w tym niebezpiecznego ?? :naughty:

można się uderzyć w palec młodkiem wybijając środek :decayed:

Opublikowano
  Pastaldo napisał(a):
  Aydaho napisał(a):
  marcin_o23 napisał(a):

no na szczęście wycięcie kata jest w miarę bezpieczne

a co miałoby być w tym niebezpiecznego ?? :naughty:

można się uderzyć w palec młodkiem wybijając środek :decayed:

dokladnie chyba to największe zagrożenie :polew:

dla turbiny im mniej przeszkód na wylocie tym lepiej

Opublikowano

Ja w swoim poprzednim AVG 110KM wywaliłem kata i nie zauważyłem kopcenia. Jedynie przy odpaleniu ale to podobno normalne, że jakiś dymek pójdzie. Teraz mam AVF 130 i też z rana lekki dymek pójdzie. Odczucia? Hmm wydaje mi się, że auto troszke lepiej reagowało na pedał gazu:) Niedługo również planuje w moim AVF wywalił i też wstawie zwykłą rure przelotową:)

Opublikowano

gdzie z młotkiem do audi :polew:

btw jeśli chodzi o jakieś przyrosty mocy to pewnie na papierku nic nie wyjdzie, chyba że zostały przeprowadzone jakieś grubsze mody, turbo wtryski itd, bo sam program i sportowy wydech, nawet od samego turbo może nie wpłynąć na cyferki

Opublikowano
  marcin_o23 napisał(a):

gdzie z młotkiem do audi :polew:

btw jeśli chodzi o jakieś przyrosty mocy to pewnie na papierku nic nie wyjdzie, chyba że zostały przeprowadzone jakieś grubsze mody, turbo wtryski itd, bo sam program i sportowy wydech, nawet od samego turbo może nie wpłynąć na cyferki

co ty nie powiesz :shocked:

a młotek to i przy nowym mercedesie miałby co robic :decayed: taki klucz jak młotek to ma wszystkie klucze pod sobą. :gwizdanie:

Opublikowano

do mercedesa to wiem, ale do audi :gwizdanie:

Opublikowano
  marcin_o23 napisał(a):

do mercedesa to wiem, ale do audi :gwizdanie:

:fool::sesese::dziura:
Opublikowano
  Pastaldo napisał(a):
  marcin_o23 napisał(a):

gdzie z młotkiem do audi :polew:

btw jeśli chodzi o jakieś przyrosty mocy to pewnie na papierku nic nie wyjdzie, chyba że zostały przeprowadzone jakieś grubsze mody, turbo wtryski itd, bo sam program i sportowy wydech, nawet od samego turbo może nie wpłynąć na cyferki

co ty nie powiesz :shocked:

a młotek to i przy nowym mercedesie miałby co robic :decayed: taki klucz jak młotek to ma wszystkie klucze pod sobą. :gwizdanie:

młotek...pewnie ze potrzebny, a ze ktos sie pierdyknie to... :gwizdanie: w komunikacie BHP na kopalni...by napisali, zle operowanie konczynami gornymi i brak uwagi poszkodowanego :cool1:

a wracajac do kata...jak ktos go mial zaje**ny na amen, to musi byc roznica wyczuwalna...nie ma bata :kox:

Opublikowano
  Cytat
po wycięciu zaczyna mocniej kopcić przebiegly

i co z tego :tongue4:

delikatny kopciuch z dołu :decayed:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...