Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wycinanie katalizatora w dieslu - czy nie będzie kopcił ?


grzes1150

Rekomendowane odpowiedzi

a później ktoś ci powie że masz zajechany silnik i milion przebiegu :gwizdanie: :wink4:, oczywiście zgadzam się że zapchany kat to zło :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie wpuszcza się klienta na warsztat(chyba ze z doradcą) zeby mu serce nie pękło jakby zobaczył jakie narzedzia klepia jesgo wóz... :> czy to audi czy M-B czy BMW niewazne....ten kto wymyslił młotek - chwała mu za to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie wpuszcza się klienta na warsztat(chyba ze z doradcą) zeby mu serce nie pękło jakby zobaczył jakie narzedzia klepia jesgo wóz... :> czy to audi czy M-B czy BMW niewazne....ten kto wymyslił młotek - chwała mu za to...

dokladnie...wiem jak robia na warsztatach i pierwsze co jest w szafce z narzedziami to..."młotek" :decayed:

i wybilem juz nie jeden kat i zawsze jechalem autem przed i po "operacji". I zawsze byla wyczuwalna roznica, jednym wieksza innym mniejsza, ale ZAWSZE :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, i po przejździe takiego nieekologicznego wehikułu krowy przestaną dawać mleko :shocked:

Panowie, wszystko w temacie zostalo powiedziane, tu nie ma niewiadomych. W 15 letnich AFN może być tylko lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaką rurke potrzebuje zamiast kata w AVF chodzi mi o długość i średnicę. Można kupić na allegro?

Na Allegro jest facet który robi zamienniki katalizatorów.Tlumiki-gruchot czy jakoś tak.Ale ja nie potrafiłem się z nim dogadać więc wybiłem wkład i zostawiłem pustą puszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

Jak się ma sprawa wyciętego katalizatora do jazdy po krajach UE (głównie Niemcy, Austria)? Mogą wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

Jak się ma sprawa wyciętego katalizatora do jazdy po krajach UE (głównie Niemcy, Austria)? Mogą wyniknąć z tego jakieś nieprzyjemności?

jak trafisz na upierdliwców i sprawdzą Ci emisje CO2 i innych tam substancji w spalinach i przekroczy wartość normy która Twój samochód powinien spełniać to chyba mandat i laweta :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nic nie zrobi ... :cool1:

ja ma wywalonego kata tylko zostawiłem oryginalną puchę do przeglądu i w razie jakiejś kontroli i śmigam bez żadnych problemów po Belgii jak i od czasu do czasu BE-NL-DE-PL.... :cool1:

tak jak ktoś wcześniej napisał że przykopci jak nie jest rozgrzany,jak jadę na przegląd przegonię trochę auto i nie pozwalam aby miał mniej jak 90*C podczas kontroli... :wink4:

przechodzi przegląd bez problemu oczywiście w BE... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też taki mam plan z tym że u siebe w AFNie czy spełnię normy , przegląd się robi dla siebie żeby wiedzieć czym się jezdzi , niedawno robiłem przypominałem im o sprawdzeniu świateł , szarpaków zbieżności z tyłu też chciałem żeby sprawdzili wszystko co się da , z tym że zapomniałem o tej emisji spalin :( , ale czytałem że nawet po wycięciu kata dalej się mieści w tolerancji , ciekawe jak po wirusie ?? :decayed:

nie zeszłem trochę z tematu? Grzesiu napisz jak wyszło na przeglądzie , :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...