Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bagnet oleju


krzysiek735

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Czy zna ktoś serwisowy numer części (bagnetu oleju) który będzie pasował do silnika 2.0 CAHA, bo przyznam szczerze że jakoś nie wierzę do końca w tą elektronikę?
Pozdrawiam.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy zna ktoś serwisowy numer części (bagnetu oleju) który będzie pasował do silnika 2.0 CAHA, bo przyznam szczerze że jakoś nie wierzę do końca w tą elektronikę?

Pozdrawiam.

---------- Post dopisany 27-06-2013 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2013 at 21:45 ----------

Panowie, naprawdę nikt nic nie wie na ten temat?

Pewnie w złym DZIALE zapytałes i nikt nie odpowiedział :wink:

Bagnet do sprawdzania poziomu oleju Audi IVO-Opole

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego gdzie chcesz wlozyc ten bagnet...

wg etki sa 2 rurki

03L 103 634 E i to samo z literka C

do tego wklada sie zatrzask (okreslenie z etki) albo bagnet

Zatrzask ma nr 03L 115 418

a bagnet 03L 115 611 E

dane dla A4 z 2009r wg etki, ktora ja akurat mam (stara bo chyba z 2010r)

Chciales kody czesci to podalem

Teraz moze byc tak, ze inne "rurki" sa w zaleznosci czy auto jest na bagnecie czy nie (w oryginale)

Jednym slowem dowiedz sie czy dokupiony bagnet bedziesz mial obrazowo mowiac "gdzie wsadzic"

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie odnośnie sprawdzania poziomu oleju,

jak to sprawdzić ? ponieważ nie mam bagnetu..?

jest w funkcji MMI?

pozdrawiam i z góry dzięki za info.:)

IMG_1475.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim na gorącym oleju gdy ma 90 stopni,odczekujesz 2min i pokazuje pokazuje poprawny stan oleju, w innym przypadku nie sprawdzisz stanu oleju lub odczyt będzie niepoprawny,też miałem z tym problem na początku,ale już wiem o co chodzi i nie ma problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie odnośnie sprawdzenia poziomu oleju. Mam radio chorus i nie działa mi przycisk CAR (nie wiem czy jest coś zepsute czy w tym radiu ten przycisk w ogóle nie powinien działać???).

Kiedyś udało mi się sprawdzić poziom oleju robiąc coś w stylu: rozgrzać auto, podnieść maskę a później po 5-10minutach przy odpaleniu pojawiała się miarka na zegarach. Od dłuższego czasu próbuję sprawdzić w ten sposób i mi nie idzie...jaka powinna być kolejność tych czynności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na rozgrzanym oleju, po 2 minutach podnieść klapę, włożyć kluczyk i będzie git? :)

Swoją drogą, żeby na bagnetach szczędzili....

A co z przyciskiem CAR - powinien w chorusie działać czy on był jakby "wyłączony"?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W sobotę byłem wymienić olej w ASO. Serwisant pow mi że wchodzi 5L. Kupiłem dwie bańki po 4L (bo i tak się przyda na następna wymianę). Jedna bańka poszła oczywiście cała, a z drugiej według miarki na bańce wlali jakieś 1,3L czyli w sumie 5,3L. Na wyświetlaczu mmi pokazuje mi cały czas max stan oleju z komunikatem engin level oil OK. Ale czy nie powinno być pośrodku między min a max. Wcześniej przed wymianą oleju właśnie tak miałem, a teraz cały czas max. Gościu z ASO pow że mają specjalna miarkę i olej był wlany właśnie według tej miarki. Ale niepokoi mnie to czy oleju nie jest za dużo. kod silnika cagb

Panowie poddajcie proszę jakieś sugestie i jak to wygląda u Was.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten wątek.

Ale właśnie tak robię i cały czas mam max na mmi ale jest ten zapis engin level oil OK i nie wiem czy to zostawić czy posowało by trochę upuścić żeby było tak jak przed wymiana między min a max pośrodku.

---------- Post dopisany 17-12-2013 at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 14:39 ----------

Byłem w ASO jeszcze raz dla świętego spokoju i sprawdzał mi właśnie takim bagnetem i jest OK :decayed: na mmi ma właśnie tak pokazywać, taką odpowiedz dostałem.

A apropo tego bagnetu to on jest to wszystkich 2.0 tdi? Do cagb tak jak w moim przypadku też może być?

Bo w opisie jest 2.0 TDi czyli wszystkie b8 2.0Tdi??

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio poziom na mmi spadł mi do minimum. Dolałem pół litra. Po zrobieniu trasy 1200 km był cały czas max. Akurat po tej trasie robiłem wymianę oleju i zrobiło ciśnienie i w paru miejscach po prawej stronie silnika śruby nie wytrzymały i były lekko wilgotne z oleju. Więc radzę żeby lać 4.8 litra i przy wymianie sprawdzać ile jest bo to mmi nie zawsze pokazuje tak jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W obecnej A4 nie mam bagnetu do oleju i jedynie mogę sprawdzić poziom w MMI,cały czas pokazuje brak oleju nawet po wczorajszej wymianie 4 litrów.Starego oleju było ciut mniej(około 3,5l) bo Niemiec wymieniał 10 tys km wcześniej a tez pokazywało mi,że nie ma oleju :[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, bo sprawdziłem ostatnio na MMI jak jechałem (nie wiem dlaczego system mi pozwolił) i nie pokazało poziomu (lub pokazało minimum).

Więc dziś zszedłem i spokojnie poszukałem miejsca gdzie mógłbym bagnet włożyć - niestety - nie znalazłem takiego miejsca - jest on pod osłoną czy co?

Druga sprawa, to czy komputer nie powinien mnie o tym poinformować (minimum oleju) a nie jak jest teraz, że w sumie nic nie mówi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...